Followers

Friday, May 7, 2010

Journey to Pulau Kapas versi intro~

Baru sahaja 2 minggu lepas saya ke pantai timur.
Minggu berikutnya saya pergi lagi ke sana.
Kali ini ke Pulau Kapas mengikuti program reunion sekolah saya TIKL.
Memang meriah sebab berkonvoi 11 kereta dengan bilangan peserta 44 orang.
Mengikut plan, kami kena berkumpul di Tol Gombak dahulu kul 11.30 dan rancang bertolak secara konvoi tepat kul 12.00 tgh malam.
Tapi dek kerana keadaan jalan yang sesak sebab esoknya cuti Hari Pekerja, ada peserta yang sampai lewat.
So, kam lepak2 di Tol Gombak ini dulu.
Borak2 sambil suai kenal. (reunion ni campur2. ada yang saya tak kenal)
Sempat seorang kawan snap gambar untuk saya share di sini

Beberapa rakan peserta berkumpul.
Saya juga sempat menjadi model dalam gambar yang di snap beliau ini.
Cuma saya tak padang kamera daaa~
Ya, setiap kereta telah diberikan sticker bermula dari KPS01 hinggalah KPS11.
Kereta saya number KPS07.
Sticker ni saya tak buka langsung sampai sekarang.
Kenangan beb~
Tepat pukul 1 kami gerak.
Plan nak berkonvoi dan drive ikut turutan number sticker tak menjadi sebab jalan sesak sangat.
Sampai R&R Gambang kami berhenti rehat.
Ada yang ambil kesempatan untuk tidur terutama sekali driver.
Lepas tu kami gerak secara berkonvoi walaupun tak ikut turutan sebelum singgah untuk solat subuh di Dungun.

Gambar ini diambil sebaik sahaja solat subuh dan masih di area Dungun.
Inipun sama.
Cuaca dah mula cerah.
Kami meneruskan perjalanan tanpa berhenti sebab menurut organizer, kami kena sampai ke jeti sebelum 8.30 pagi.
Apa jadi seterusnya?
Kenapa kami tak dapat naik bot ke Pulau Kapas 8.30 pagi seperti yang di plan?
Tunggu next episod

5 comments:

MISS WHATEVER said...

seronoknya... belum pernah lagi holiday kat pulau kapas.. huhu..:(

noorafzan.blogspot.com said...

mmg best..

zac zirwan said...

aik..aku pon baru lek dari pulau kapas ni..tak nampak lak kamu..huu

noorafzan.blogspot.com said...

eh, ye ker?
saya kat sana from 1st may sampai 3rd may..
awak?

Bro Framestone said...

bahaya ulur2 kepala keluar tue

BroFramestone Blog

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics