Followers

Saturday, May 8, 2010

Minta maaf pasal Hadiah Giveaway saya tu~

Ini pengumuman untuk pemenang NoorAfzan Birthday Giveaway yang saya anjurkan bulan lepas.
Di sini saya nak minta maaf banyak2 kepada Ija Fareeza sebab gagal untuk post hadiah kamu this week seperti yang dijanjikan.
Saya tak dapat nak poskan sebab saya tak sihat seminggu ni.

Hadiah tu telah saya bungkus cantik2 tapi tak dapat nak pos kan sahaja.
Saya akan poskan minggu hadapan.

Good news untuk awak sebab pemenang pertama gagal untuk inform saya details melalui email dalam masa yang telah ditetapkan.
Jadi, Ija Fareeza, awak secara rasminya jadi pemenang tunggal untuk giveaway sulung saya itu.
Dan akan menerima Novel Jaja Love Din seperti dalam banner di bawah ini.

Tahniah.
Untuk hadiah yang kedua iaitu novel Jauh karya Aisya Sofea yang sulung tu saya akan guna sebagai hadiah untuk giveaway kedua yang akan berlangsung dalam masa yang terdekat ini juga.
=)

6 comments:

✿ Cik Nadyaa ✿ said...

Novel jaja loves din tu besh..ta puas walaupun da baca banyak kali =]

Anonymous said...

cerita love2 mesti best kalau bg kat perempuan

heh



Hot!: Ciri Wanita Idaman Lelaki

noorafzan.blogspot.com said...

nadya..
awak dah baca yea.
best mmg best.

noorafzan.blogspot.com said...

kapten
ah fatt
haha..
tahu takpe..
=)

intanurulfateha said...

.makan ubat sis! =)

noorafzan.blogspot.com said...

intan...
alhamdulillah..
hari ni dah segar sikit.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics