Followers

Friday, May 14, 2010

Jackpot 40000 dah hampir mengena~

Malam ni saya tak ada daya untuk menaip entry.
Sedikit kecewa dengan pencapaian Piala Thomas.
Tapi, memang tak dinafikan persembahan China memang cukup2 bertenaga hingga kedua-dua perlawanan yang lepas dikuasai mereka.
Apapun saya tetap berbangga sebab mereka dah cuba sedaya upaya tapi tak termampu nak kejar.
Ambil ini sebagai pengajaran untuk masa hadapan.
Kita stop pasal cerita sedih sampai sini.
Saya dah tkarpun channel masa perlawanan ke tiga.
Dah tak berdaya untuk menonton.
=(
Biarlah suprise!

Saya tengok jackpot saya tu dah 38375..
Dalam 1600++ lagi untuk kena jackpot 40000.
Gigihlah datang untuk up kan number tu cepat2 sikit yea.
haha~

Sebenarnya hadiah dah sedia ada.
Akan saya umumkan hadiah misteri tu apa bila dah ada yang capture 40000 tu nanti.

p/s : daripada petang tadi gagal untuk terjah blog darkbatman. Huhu.. Harapan dah tak ada untuk menang jackpot 88888 blog dia. huhu~

7 comments:

Jieda said...

memang rasa frust dan kecewa huhuhu..masa perlawanan ketiga tu pun tak sanggup nak tgk

mieran said...

salam.xleh masuk gak blog darkbatman..hosting blog dia masalah la 2

noorafzan.blogspot.com said...

jieda..
macam terjatuh tangga pastu tangga jatuh pulak atas kita.
mungkin metally x cukup kuat.
x pe, boleh diperbaiki.
=)

noorafzan.blogspot.com said...

mieran..
haha..
tu pa pasal..
sian lak kat bro aie..

ILA HonEyBuNNy said...

mmg kuciwa kan..tp xpala...adat permainan...malaysia boleh..hehe

aril said...

dah agak dah pun...m'sia xda pemain / pemain pelapis yg ada elemen kejutan..:-)

noorafzan.blogspot.com said...

HonEyBuNNy.
mmg betull
kuciwa tapi dah adat.
redha je le..
Dah try our best..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics