Followers

Saturday, May 29, 2010

Kenapa Sate Haji Samuri tutup hari ni?

Tadi lepas maghrib, kami sekeluarga dah target nak makan satay.
Mak dari semalam dah mengidam nak makan sate ayam.
Kami ini ikutkan sahaja.


gambar cilok dari eyriqazz sebab tak dapat nak merasa kan.

Perjalanan ke Awan Besar memang rasa macam lama sahaja.
Maklumlah perut semua dah bergendang.
Sampai sahaja area parking, rasa macam pelik.
Sebab utamanya parking kereta agak lengang.
Selalunya penuh sesaja.

Bila usyar gerai paling hujung tengok tutup.
Ye, gerai Sate Haji Samuri tutup la pula ini malam.
Adakah mereka menyambut Hari Wesak ataupun tokey satay balik kampung sempena cuti Hari Wesak ni?
Adakah semua cawangannya juga tutup termasuklah di Kajang sendiri?
Tahukah mereka bahawa mereka telahpun mengecewakan hati peminat2 satay macam kami?
Almaklumlah masa2 hujung bulan ni la orang2 kebanyakan macam kami ni duk serbu nak makan satay.
Tup2 tutup pula.

Last, macam biasalah..
Kami terjah restoran yang sama macam masa kes tak dapat makan pizza dulu.
Kalau nak tahu kisah tragis tu bolehlah klik KERANA PIZZA HUT.
Sedih-sedih.

8 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics