Followers

Tuesday, May 18, 2010

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI



Salam pagi..
Siapa kenal mamat hensem, gagah lagi macho dalam gambar atas ini?
ehh, silap soalan..
Siapa tak kenal mamat hensem, gagah lagi bergaya dalam gambar atas ni?
Ben Ashaari. Sesiapa tak kenal dia memang rugi besar.
Blogger yang popular dengan ranking alexa yang makin mencanak berada dalam top 500 site dalam Malaysia.

Pagi2 ni biasanya saya akan blogwalking ke blog2 yang tinggal jejak kat shoutmix dan cbox saya. Dan dalam masa yang sama usyar top 5 bloglist BloggersIFollow.
Tup2 nampak pula update terkini Ben Ashaari yang tajuknya sama dengan tajuk entry saya ni.
Apa lagi terus sahaja terjah.
Mana tahu ada chances nak ngorat join JELAJAH BLOG beliau ni.

Ben minta kita perkenalkan diri dan cerita serba banyak tentang blog.
So, macam ni ceritanya..
Nama saya dengan nama samaran saya untuk blog ni sama sahaja iaitu NoorAfzan.
Nama blog saya pula !!Simple Me!!
kenapa pilih nama blog macam tu?
Sebab blog ni memang simple dan mudah.
Saya update tentang apa yang saya tengok, apa yang saya rasa, apa yang saya dengar dan apa yang saya baca dengan ayat-ayat yang mudah difahami.
Maklumlah, sayapun faham yang blogger2 dan reader2 saya bukanlah terdiri daripada pensyarah2 bahasa apatah lagi murid2 sekolah yang sedang belajar Bahasa Melayu iaitu cara2 memahami teks berat2.
Bloggers2 tentulah macam saya yang berblogwalking untuk mereleasekan tension dalam masa yang sama menambah ilmu.
Blog !!Simple Me!! ni memang dalam wujud iaitu sejak saya mula masuk U iaitu 2005.
Masa itu memang saya update pasal kehidupan seorang student.
Bila baca balik memang buat saya tersenyum. Dah macam buku sejarah hidup pun ada.
Saya mula aktif berblog semula secara aktif masa 2009 sehingga sekarang.
Alhamdulillah, menjelang 2010 saya cuba untuk menaip entry lebih daripada 1 setiap hari mengikut petua2 otai2 blogger.
Saya akan cuba kekalkan momentum ini sampailah bila2.
Saya cubalah.

Seperti yang saya dah habaq, saya tahu pasal segmen ni sebab url blog Ben Ashaari telahpun saya sematkan di blog saya dan setiap hari saya cuba untuk melawat blog Ben bila saya online.
blog Ben kan best dan penuh informasi.
Tu yang selalu sahaja nak jenguk2.

Harap2 blog saya terpilih untuk dijelajah Ben Ashaari =)

8 comments:

Aidy Shahiezad said...

ingin menjadi popular gak ek ??
huhuhu.. gud luck...

noorafzan.blogspot.com said...

haha..
x la..
susah nak jadi popular nih..
kena gigih lagi..

fasham said...

bila nak fofular ni...hahaha..

Sharinginfoz said...

glamour le ur blog nanti kan

Apasal Tak Nak Beli Brg Online

Azrul Hisham said...

datang ziarah dari blog ben :)

noorafzan.blogspot.com said...

faye..
x yah fofular..
biasa2 pun ok..

p/s: saya tak fofular.
awak kot yang fofular?

noorafzan.blogspot.com said...

sharinginfoz..
takde la bro..
bese2 je..=)

noorafzan.blogspot.com said...

Azrul Hisham..
waa..thanks datang singgah my blog..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics