Followers

Friday, May 14, 2010

Potret Sejuta Warna - cantik sangat!

kagum dengan kegigihan salah seorang sahabat sekolah sejak daripada from 1 ni.
Dulu kami sekelas dan dia ni kecik molek, kulit cerah, ada rupa.
Nama dia Hafazli.
Dulu dia pernah kutuk content blog saya sebab saya ada buat satu entry gosip.
Rasanya pasal Lagu Drama King.

Dia kata daripada update gossip2 tak berfaedah ni baik update pasal benda lain.
Saya print screen la komen dia tu.

Dulu memang saya suka share blog kat fb.
tapi seganlah lagi2 boss2 sayapun layan fb.
Kalau saya update blog time kerja, kantoi pula kat fb.
bahaya!

Lagipun malu sebab blog ngarut2.
Tu yang tak share dah.
Entry tu entry terakhir saya share fb.

Tengok dah ke laut pula.
Sebenarnya bukan nak cerita pasal tu.
tapi, pasal kesungguhan dia untuk kami ex schoolmate dia.
Dia edit pakai software apa pun tak tahu.
Katanya,

JUDUL : Potret Sejuta Warna

MODEL : Ex Student Esempi 1998-2002

Mula2 dia design yang ni..
Muka2 kami ada dalam tu.
Yang tudung merah tu saya la..haha~
Tapi yang kat hujnug2 tu kecik sangat.
Ramai yang komplen ( cet, dah buat pun cukup bersyukur dah..huhu~)



So, dia buat satu lagi version..
Nampak macam tak ada apa2 sahaja kan.
Tapi dalam batu tu ada wajah2 kami.



Cubalah cari saya kalau terror.
Thanks ye Hafazli.
Saya suka.
Buat lagi tahu..=)

20 comments:

Masy said...

terernyeee member ituuuuu

Mario said...

dapat hadiah ke weh kalau teka betul? tak sabar nak teka ni tapi nak simpan jawaban dulu...hehe

noorafzan.blogspot.com said...

Masy..
tu la..
gigih dia buat masy..
yang first tu dia amik masa 3 hari..=)

noorafzan.blogspot.com said...

mario..
haha..
saya hadiahkan senyuman paling manis..
ok x?

cik helena said...

hahahah juling mata nih afzan dok carik mana satu..tp kreatif gila!

acap said...

lawa gambar yg 1st tu :)

aishahumairah said...

mmg chantiQ...
nk juga!!hee~

noorafzan.blogspot.com said...

helena..
juling dah ke..?
isk2..
mula2 pun mmg saya x pasan mana saya.

noorafzan.blogspot.com said...

acap.
tu la first artwork dia yang amik masa 2-3 hari tuh..
berbaloi la..=)

noorafzan.blogspot.com said...

aishahumairah..
haha..
=)

Aidy Shahiezad said...

buat cm aidy,
tak add smua opismate pun..
maka boleh berblogging dgn bebas... ;)

Anonymous said...

wah..
lawenye gmbr kat batu tu..
mcm ne wat?

intanurulfateha said...

.canteknye kak
.pndai die!

.err die single x?
.nk no hp pls!
.hahaha~

sekapur said...

canthekk gambar2 tuhh..:)

black_mel said...

nice....cantik pic tu..pakai photoshop?

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
haha..
cenggitu..

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
entah le..
x tahu gak..
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

intan..
x tahulah status dia.
=)

noorafzan.blogspot.com said...

sekapur..
tenks dear..

noorafzan.blogspot.com said...

black_mel..
entah le..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics