Followers

Tuesday, May 11, 2010

Sekitar Wedding Baie dan Aliff~

Sabtu lepas, saya berpeluang ke majlis kahwin sahabat sekolah saya dulu masa Form 4 sampai SPM iaitu TIKL.
Kedua-dua mempelai ni satu sekolah dengan saya malah mereka sekelas.
Betapa mereka awal2 lag isudah bertemu jodoh.
So sweet.

Actually, majlis nikah dia kalau tak silap hari jumaat sebelum kami ke Pulau Kapas.
Dan majlis belah perempuan di buat masa kami sedang berjimba rama di Pulau Kapas.
Actually, reunion trip kami ni ramai from our school, TIKL juga.
Jadi, kami semua decide nak pergi majlis belah lelaki yang di buat pada sabtu lepas 8hb May.

Tema kali ini macam hitam putih.
tapi saya tak ikutpun konsep sebab tak tahu.
Bantai pakai kaler biru hijau pula.
haha~

Sampai2 je ke dewan, kami dah nampak beberapa orang geng TIKL.
So, lepak dengan mereka la.
Sempat snap hiasan di meja makan dan juga door gift.
Memang door gift sebab dia bagi sebaik sahaja kami lepasi pintu masuk dewan.
ehehe~
Cantik gak kan decoration atas meja tu.Siap ada lilin lagi.
Lepas tu kami tunggu lag igeng2 kami sampai.
Bila dah ramai sikit tu kami pergi makan2 la.
Acara paling di tunggu ialah bergamabr di pelamin.
haa..ni la antara geng gegadis ex TIKL yang hadir memeriahkan majlis Aliff dan Baie ni.
Cantik gak pelamin dia kan.
Lupa nak tanya siapa designer kat Baie.
Ni pulak semua warga TIKL dan pasangan masing punya sesi bergambar.
macam nak roboh pentas tu saya tengok.
nasib baik kukuh.
Baie sangat cantik hari itu.
baju diapun unik.
Saya saja bergambar dengan dia ambil aura.
Cuma Aliff nampak tak menyerlah dengna tuxedo hitam tu.
My sista cakap kalau dia pakai tuxedo kaler putih lagi mengancam.
haha~
Lepas sesi bergambar tu saya sempat makan kek pengantin.
Sedap gak.
5 tingkat semuanya kek betul.
Mesti mahal harganya.
Biasanya kek bertingkat-tingkat ni hanya 2 atau 3 tingkat terbawah sahaja kek betul, yang lain tu icing semata.

Lepas itu, saya pun balik sebab bagi chances kat orang lain pula nak duduk2 kat dalam dewan.
lagipun dewannya kecil sahaja.

p/s : tengah pikir tema warna untuk majlis kahwin sendiri pula. kaler apa ek yang cantik?

16 comments:

pondokmerah said...

nanti cuti sekolah lagi ramai kan org kahwin

said...

chantek nyer baju pengantin perempuan.....ai loiiikeee..!

darkbatman said...

klau dia pkai tuxedo putih sure matching woooo...

angahfarah said...

tema sesuai utk ko..emmm....ntahler..susah gak ek..kena discuss dgn psgn yer..aku dulu pon main pilih jer tema gold..asal majlis berjln dgn baik..hihi

noorafzan.blogspot.com said...

pondok merah..
betul tuh..
bulan 6 kan?

noorafzan.blogspot.com said...

yanie..
kan..?
saya tahu ramai akan setuju ngan saya.=)

noorafzan.blogspot.com said...

bro darkbatman.
betul tu bro.
baru can menonjol sket kan =)

noorafzan.blogspot.com said...

farah...
sampai sekarang tak de tema lagi la..
kena consider family juga.
dorang tak nak kaler2 gold tuh.

Aduka said...

mak oi..
kawen bsr2an ni..
maunya puluh2 riban gk ni..
suka deco atas meja tu gak..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

aduka..
haha..tu la pasal bro..
dorang ni byk duit.
bolehlah~

kann..saya suka..unik decoration dia.

meoafzan said...

wah, mcm grand je... :D

Jard The Great said...

tema...... merah putih ikut blog afzan.. ehehe

Anonymous said...

eh. ko kawen bila??


Latest:Santai: Aku dan Mesin Vending Nescafe

noorafzan.blogspot.com said...

meoafzan..

eh, nape meo + afzan nih?
haha..
agak grand la.
tapi malang sikit sebab sampai2 je pengantin dah kat atas pelamin.
lewat sikit je.
huhu.

noorafzan.blogspot.com said...

Jard..
memang minat warna ni tapi.
sob2..
my sista dah cantas dulu tema ni.
tu yang jadi tak nanar nak pilih tema lain lak.

noorafzan.blogspot.com said...

kapten..
insyaAllah, kalau tak tahun ni, tahun depan..
tunggu SERU ni..
=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics