Followers

Tuesday, May 4, 2010

Kesan Projek Rahsia 3 hari itu ialah..

Disebabkan projek ini saya terpaksa MC 2 hari.
Kalau tidak doktor suruh refer hospital.
Ohh. noo..
Doktor bagi ubat cepat.
Saya sanggup maakn ubat sampai sembuh daripada pergi hospital.

Saya rasa sakit saya taklah teruk sangat.
Cuma hari ni dah lebih 10 kali masuk keluar toilet.
Nasib baik doktor bagi ubat.
Lepas makan ubat doktor, dah kurang sakitnya.
Hopefully akan sembuh esok.
sob2..

Minta maaf ye boss.
Saya tak mampu untuk bekerja 2 hari.
Lusa saya masuk office yea.
=)

4 comments:

Aidi-Safuan said...

mak aaih.. sampai 10 kali? banyak tak termenung? :p

noorafzan.blogspot.com said...

err...x sempat termenung bro..
paham2 ajelah..

meza said...

wah... ni silap mkn kt mne ni?
rest byk2 k

noorafzan.blogspot.com said...

prettyrain..
tu la..skang ni tgh mual2 pula.
ape ke hal tak tahu..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics