Followers

Saturday, May 22, 2010

Tag dari Izzatul Iman

Saya nak bayar hutang tag cepat2 supaya tak lupa.
So, tag ni pula daripada Izzatul Iman
soalan-soalan dibawah yang perlu dijawab oleh saya...

1. Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
sakit hati dan terus pegi tanya dia suh terus terang.

2. 6 orang di hati anda?
Ayah, mak, abang, kakak, adik, my F

3. Anda rasa anda comel?
Comel..yakin je..

4. Single or taken?
taken but not yet married.

5. Blog yang anda suka?
Blog yang ada dalam bloglist.

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Hujng minggu baru betul2 kemas.

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu madu tiga sebab kat tv tgh tayang cite tuh..

8. Last text massage?
Baya kat orang tu 150. Huhu.

9. Last phone call?
my F

10. Hari terakhir anda menangis?
Tak hingat lak..

11. List lima kaler favourite anda
a)Pink
b)Hijau
c)Merah Hati
d)Putih
e)Pepel

12. Orang terakhir anda ber YM
lama tak YM daaa..

13. Game paling anda suka
SUDOKU

14. Adakah anda peminat MCR?
Layan gak la lagu mereka.

15. Apa perasaan anda jawab tag ni?
best je..layannn..

16. Anda rasa tag ni best?
dah jawab kat no 15..

Tag lagi 10 orang
Akan di inform dalam masa 24 jam..
haha~
Skang ni nak usyar dulu tengok mangsa.

Alhamdulillah..
Ada lagi 2 tag menanti..
Sabar ye Qellissa dan PuteriSengal

4 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics