Followers

Sunday, May 9, 2010

Mari terjah blog Aried m-a-t-h-sensei-

Salam semua sahabat2 blogger.
Tadi masa pergi jalan2 blogwalking, tersinggah dengan sengaja ke Aried yang memang sedia ada dalam blog list saya ni.

Rupanya Aried ada buat Jom Review Blog!! Edisi Terjah Aried Rifke!!
Klik la banner di bawah ni kalau nak tahu lebih lanjut.

http://2.bp.blogspot.com/_wZ7ud-jVDzw/S-ap_hLfeYI/AAAAAAAAAzg/kPnr0lMlprI/s1600/review+blog+bersama+ariedrifke.jpg

Katanya 20 blogger terawal yang review blog dia akan berpeluang di terjah beliau.
Tapi kenalah buat review dulu pasal blog beliau ni.
Aried ni saya kenal dah beberapa bulan. Masa mula2 saya kenal dia, blog dia dah popular.
Saya pula baru sahaja nak bertatih dalam dunia blogging.

Apa yang menariknya blog m-a-t-h-sensei- ni ialah;

  1. Banyak informasi terkini dan sensasi berkenaan isu semasa.
  2. Banyak tips2 berblogging dicurahkan Aried dalam blog beliau ni.
  3. Banyak juga petua untuk menaikkan trafik blog.
  4. Banyak tips nuffnang yang saya cedok dari blog ini dulu.
  5. Daripada blog inilah saya kenal apa itu SEO. haha~
  6. Blog ini bakground putih. Saya suka sebab nampa kemas~

Apa yang menariknya pemilik blog m-a-t-h-sensei- ni ialah;

  1. Beliau ni friendly blogger. Sebab itu popular gitu.
  2. Beliau tak jemu2 melawat blog2 lain dan tak pernah miss tinggalkan komen sama ada di shotbox atau di post.
  3. Beliau tak lokek ilmu. Semua tips2 nak dikongsi di blog termasuk tips jana pendapatan melalui blog.
  4. Beliau baik sebab open peluang untuk diterjah =)

Beliau = Aried Rifke

Apa cadangan untuk upgrade blog m-a-t-h-sensei- ni ialah;

  1. Mencadangkan selain chatbox, tambah shoutmix untuk chatters sebab kadang2 salah satu application tu ada prob untuk certain visitors. Dan juga shoutmix tak perlu nak key in name n url berulang kali setiap kali blogwalking. Menjimatkan masa kan =)
  2. Banyakkan lagi tutorial-tutorial. Aplikasi SHARE FB tu macam mana nak buat?
Ok, sekian review saya kali ni.
Best kan blog m-a-t-h-sensei-ni . Haa.Kalau tak percaya silalah terjah sendiri.
Tak rugi singgah blog tu selalu.

Harap review saya ini diterima Aried dengan senang hati.
Dan terpilihlah untuk di terjah.
Happy blogging~

1 comment:

aried said...

aried dah review...
sila terjah
http://www.ar-rifke.com/2010/05/edisi-terjah-blog-simple-me.html

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics