Followers

Wednesday, May 26, 2010

I wanna watch Toy Story 3


Tengok sahaja gambar di atas ini confirm kawan2 kenal siapa mereka lagi2 mereka yang bergelar kanak2 masa cerita ini mula2 di tayangkan dulu.
Sekarang dah masukpun Toy Story 3.
Memang saya amat minat cerita ini dan saya rasa inilah cerita animasi pertama yang pernah saya tengok seumur hidup saya.
Saya yakin ramai yang sependapat dengan saya.
Dah lama saya tunggu Astro tayangkan semula Toy Story yang pertama tapi sampai sekarangpun tak ada. =(
Walaubagaimanapun, kekecewaan saya terubat dengan kemunculan Toy Story 3 ni.

Dulu watak paling saya ingat dah tentulah watak utamanya
Buzz Lightyear..
Kalau dia ni ada secara realiti dah tentu saya jatuh hati.



Dalam Top Story 3 ini ada banyak watak baru diperkenalkan.
So saya nak share sikit pasal watak baru yang saya macam terminat lebih ala ala cinta pandang pertama gitu. Inilah dia Bookworm:


Kenapa saya minat watak ni?
Seriosly sebab rupa dia yang amatlah cute dan dia berwarna hijau (antara warna favourite saya).
Bookworm ini mesti genius sebab namapun dah ulat buku kan.
Saya yakin dia antara watak terpenting dalam Toy Story 3 ini nanti.
Anda nak join saya untuk dapat tiket.
Jom terjah NUFFNANG DI SINI ye.

12 comments:

Atika Ramlan said...

kita pun join ni..
baca la kat my blog ye-ade 2 contest actually

niesz said...

gud luck..hihi..

Unknown said...

toy story best! :D

Anonymous said...

nk pegi tgk la mcm nie. hehe

Anonymous said...

cite lame ni..
da lupe da mcm ne citenye..
hehe

noorafzan.blogspot.com said...

blabberina..
takpe la..
x larat dah..

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
thanks =)

noorafzan.blogspot.com said...

nurul aqila..
betul2..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

jammbush..
saya mmg eager tuk tgk nih..

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
yang laam tu first toy story..
ni dah siri ke 3..
mesti tgk..

meoafzan said...

erm.. best kalo tgk 3d nie..

noorafzan.blogspot.com said...

meoafzan..
betul tu..
meh2 pakat tgk =)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics