Followers

Friday, May 7, 2010

Sebenarnya saya dah 4 hari tak sihat. Percaya tak?


Start daripada hari Selasa iaitu sehari selepas balik daripada projek 3 hari ke Pulau Kapas,
saya dilanda food poisoning yang melampau-lampau hingga diberi cuti 2 hari.
So, semalam (Khamis) dengan gagahnya saya cuba ke office dengan harapan tak nak cuti lagi daa..
tapi, serius cakap sepanjang pagi membawa ke tengahari itu saya gagal untuk bekerja.
Badan sengal2, pening kepala, rasa mual semuanya bersatu padu.
Sudahnya saya minta keluar pergi klinik.
Memang tak sangka saya demam.
Suhu badan saya menurut doktor 39.4 darjah celcius.
Padahal saya tak rasapun demam.
tak ada simptom2 demam iaitu selsema atau batuk.
Jadi doktor bagi MC.
Hari ni (Jumaat) saya MC juga sebab condition masih sama.
So, genaplah seminggu saya tak kerja.

Entry ni pun saya ambil masa laam untuk habiskan sebab tak larat tap inak juga habiskan.
Minta maaf kepada sahabat2 kalau saya tak blogwalking ke blog anda.
Saya ada blogwalking tapi tak ke semua blog2 list sebab tak larat.
Ni pun saya sempat je blogwalking tapi mana yang larat sahajalah.
Saya harap hari ni saya akan sihat seperti biasa.
Doakan saya ye kawan2.

p/s : lagi satu kerisauan saya sebab kat office dah ada seorang affected by H1N1. takut2.
semua kena pakai face mask sepanjang di office semalam.

16 comments:

Cik Lily Putih said...

demam ek? rehat banyak2 okeh. makan ubat tu. jgn degil okeh

AtieAbid said...

alala..semuga awak cepat sembuh ek..

MISS WHATEVER said...

kami semua sentiasa mendoakan u cepat sihat.. jaga diri..

noorafzan.blogspot.com said...

ciklily, atie dan maryam.
thanks all..
hope saya cepat2 sembuh.
huhu~

yott said...

moga cepat sembuh, amin.

noorafzan.blogspot.com said...

yott..
thanks dear.=)

Elly Emmy said...

semoga cepat sembuh.. dan rehat secukupnya

intanurulfateha said...

.makan ubat kak!
.skng ade sindrom ILI
.kite pnh kene aritu
.seksa!

Anonymous said...

ye ke x sihat..x caye la..haha

angahfarah said...

salam afzan..
cian nyer..rehat tau..jgn x mkn ubat..take care..

angahfarah said...

salam afzan..
cian nyer..rehat tau..jgn x mkn ubat..take care..

Cikbelog said...

semoga cpt sembuh (",)

Cikbelog said...
This comment has been removed by the author.
aidaberdesup said...

apsal ko demam nie..??
ish3..

Bro Framestone said...

amboi.. lanag2 genapkan la seminggu lagi...

bro dulu pernah kne food poisoning sampai 2minggu xleh nk bangun gerak2 huhu

BroFramestone Blog

Anonymous said...

rehat byk2 k..
smoga cepat sembuh:)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics