Followers

Monday, May 17, 2010

Jackpot 40000 dah kena!! Tahniah Ahi Aho

Jackpot saya nampaknya dah kena.
Mula2 saya check email tak ada pula receive from pemenang.
Tapi bila check2 balik rupanya email tu masuk kat SPAM.
Pemenangnya memang senyap saja langsung tak tinggalkan pesan kat shoutbox.
Sampai ramai yang tertanya-tanya siapa yang berjaya hit 40000 tu termasuk saya.
Rupanya dia terus send email.
Pantas2..
Ni la screenshoot yang dia kirimkan pada saya.

http://img130.imageshack.us/img130/4632/hit40000.png

Kepada pemenang yang nama kat email Ahi Aho sila reply email saya tu yea.
Kalau lambat hantar, lambatlah hadiah dapat.
Haha..
url blog pun saya tak tahu.
Kalau ada tinggal la jejak kat sini yea.

Buat kawan2 yang gigih sama2 nak hit kan number tu tapi tak berjaya, jangan sedih2..
Mungkin rezeki kamu next time.
Saya akan buat lagi jackpot2 ni lain kali.
Rajin-rajinlah jalan2 di blog saya ni dan teruskan sokongan anda.

17 comments:

said...

tahniah2

wang besar...wang besar

hehehe

Eldy Voon said...

hahaha ingat ape tadi..

Redbloodsnow said...

aiiyoo..terlepas sudah zie. baruuu nk gagah join 40000jackpot tuh taw..hehe

noorafzan.blogspot.com said...

yanie..
haha..
besar wang..
besar wang.
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

eldy..
haha..
ingat pe ye?

noorafzan.blogspot.com said...

redbloodsnow..
hehe~
tu la..
dah terlopeh semalam.

rutikeben said...

dah email dah..heheh

Ida Sazarina said...

rutikeben kak..bkan ahi aho..huhuhu~~ :P

niesz said...

wa..da ade pemenang..congrate2!!

noorafzan.blogspot.com said...

rutikeben.
dah dapat dah email tapi x leh nak update blog.
kono tunggu balik kije..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

nanajoe..
haha..tau2..
ahi aho tu nama nick email dia.
kuikui~

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
tu la..
cepat benau..

ezanykun said...

alahai.. lupa la pulak kat sini ade buat jackpot.. :'(

abigemok said...

huhu. aku tak dpt jackpot. huhu. sedih2. huhu

noorafzan.blogspot.com said...

ezany..la ..ye ker?
kalau idak menst ileh menang kan.=)

noorafzan.blogspot.com said...

kyuubi..
jangan sedih2..
ti cuba lagi next time.

Aus MeLankoLik said...

nak kena try gak pasni , hahahaak .

saye putar hali , eh ? hahahak .

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics