Followers

Thursday, May 20, 2010

700++ Followers Award presented to you!

Pejam celik pejam celik dah 700 followers saya..
Wow..tak tercapai akal saya sebelum ni.
Terima kasih kerana sudi follow blog saya yang sederhana sahaja ini.
Sebagai tanda penghargaan yang saya dah delay sejak followers saya cecah 600 disebabkan kekangan masa dan masalah kesihatan, hari ni saya nak bagi award istimewa untuk semua followers saya.
Yang baru follow lepas 700 ni pun boleh ambil dan tepek kat blog masing2 sebab kat award ni saya mention 700++ .


Sudilah kiranya kawan2 ambil yea.
Jasa kamu semua amatlah saya kenang.
Saya sayangkan kamu semua.
So, jengah2 la blog ni selalu ye pas ni.
=)

update : saya nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada intanurulfateha sebab dah tolong saya create kan code untuk followers saya copy-paste award atas ni.
thanks yup =)


p/s: maaf sebab saya tak reti nak design award cantik2. Ni la design paling cantik saya buat =)

23 comments:

LuVidA^^ said...

award ni ke kak? nti ida amik k..

niesz said...

thanx..niesz amik!ehe..cantik!comey!cyunk kamu selalu..muuaxx..

saya_arief said...

waa....tahniah2..

. said...

hebat.

marina anakcikbob said...

err..sape yg leh amek award ni norrafzan??

noorafzan.blogspot.com said...

luvida..
yup, award ni la..
t akak letak kat side bar =)

noorafzan.blogspot.com said...

marina..
followers saya..
kalo marina dah klik butang follow kat bawah header blog ni, boleh la ambil =)

Teruskan Berjalan said...

awk idola saye..hehe

cik helena said...

saya hargainya!

Anonymous said...

akan di ambil ni..
hehe

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
ehehe~
thanks ye sudi amik..=)

noorafzan.blogspot.com said...

saya_arief
thanks dude`

noorafzan.blogspot.com said...

nizamsani..
err...x le hebat..
tgh usaha lagi nih..=)

noorafzan.blogspot.com said...

NAEME..
eik..
malu la saya..
*blushing*
btw, thanks.
amat menghargainya.

noorafzan.blogspot.com said...

helena..
kakhel..
thanks..
sayapun klo kakhel buat awardpun, saya amek n hargainya..=)

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
sile2..
jangan malu2..

Mrs. Q! said...

woh~
ramainye follower

award tu comel la~

CITY® said...

salam,

uhuh... tahniah
santek....

Aidy Shahiezad said...

appreciate it... thanks..
nnt weekend aidy amek ak... :0

noorafzan.blogspot.com said...

kie-yu..
ehee..
thanks =)

noorafzan.blogspot.com said...

biru..
really?
thanks ye =)

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
sama2..
mmg aidy wajiib ambil k =)

Sharinginfoz said...

tahniah seronok kan ramai followers

Apasal Tak Nak Beli Brg Online

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics