Followers

Sunday, May 16, 2010

Maksud Huruf Pertama Nama kami~

Tadi blogwalking tersinggah kat blog ni.
menarik gak entry dia.
Pasal maksud huruf pertama nama.
Kalau teringin nak tengok, bolehlah ke SINI

Saya cuma nak kaji A dengan N..

A tu mewakili my F. Nama dia start uruf A.
Menurut ramalan ni.

A Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas. Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.

Apa yang saya bold kan itu, macam KENA je kat dia. Haha~
Point 1, dia memang amat senang mesra dengan sesiapa sahaja walaupun baru kenal.
Point 2, bijak dan cerdas. Yup itu satu ciri2 yang buat saya jatuh hati kat dia =)
Point 3, erm..dia memang sensitif orangnya dan bila dia dah terasa, dia akan jadi macam
point 4 tu.
Point 5, betul2, kami tak pernah bertengkar lama. Kejap je dah ok balik.

N pula mewakili saya sendiri. NoorAfzan kan.
Menurut ramalam ni.

N Baik hati dan rapi dalam berpakaian. Mereka suka menghulurkan tangan menolong orang lain tanpa memikirkan balasan. Kelemahannya, mudah bersedih hati dan kurang percaya diri.

Point 1, entahlah. ni kena tanya orang lain. diri sendiri tak boleh nk judge.
Point 2, rasanya tak rapi sangat pun berpakaian. simple dan kurang bergaya sangat.
Point 3, saya rasa ini ada betulnya juga. Ramai juga kawan2 yang N macam gini perangainya.
Point 4, betuuul..kesian my F sebab selalu je kena pujuk =)
Point 5, kadang2 memang dihantui perasaan ini. Low Self Esteem. huhu~

Alaa, benda alah ni semuanya sekadar kebetulan. Takkan semua orang yang sama uruf depan punya peribadi yang sama kan. Manusia ni lain2. Takkan sama. kuikui~
Sayapun sekadar suka2 sebab kebetulan macam KENA pula dengan saya ciri2 tu.
Anda nak tengok dan kaji juga macam saya?
Pi terjah link yang saya letak kat pembuka entry ni.

8 comments:

ezanykun said...

erk.. macam kena gak.. hebat ramalan ni.. hehe..

zhrhtoodem said...

wah..
1st time dengar menda alah nih..

noorafzan.blogspot.com said...

ezany..
haha..tu la pasal..
cemana leh ter SAMA lak ni kan.
haha~

noorafzan.blogspot.com said...

zaradgreat..
tu la..saay pun sebenarnya first time gak nih..
huhu~

Aesya Zealous said...

jgn mudah bersedih hati ye. chill yaw :)

noorafzan.blogspot.com said...

AesyaZealous..
haha..
baikkk!!

XYZ said...

wah3
afzan...
dh men ramal2 =)

Syahrul Iman said...

a'aa la kak afzan..macam lebey kurang je dengan personaliti kita..kebetulan kot..hehe

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics