Followers

Tuesday, May 18, 2010

Pememang Jackpot 40000 -update!

Saya minta maaf la pada pemenang sebab masa bagi first email tu awak just attachkan url picture yang awak snap sahaja without memperkenalkan diri.
Dan nama yang appear kat email tu Ahi Aho.
Sebab itulah sayapun gelarkan awak macam tu.
Rupanya yang nama pemenang tu RuTi KeBen

Lagi satu..
Sebenarnya hadiah yang saya prepare tu macam untuk ladies.
Tapi lelakipun boleh sahaja guna sebenarnya.
Memula saya tak sure Ruti Keben ni pompuan ke lelaki.
Nama macam lelaki tapi pompuan pun ada nama macam tu juga.
Nasib baiklah dia ngaku dia lelaki kat profile blogger.
haha~

Oleh kerana dah niat nak bagi hadiah tu maka saya akan bagi jugalah kan.
Mungkin kalau dia tak nak guna, boleh hadiahkan kepada awek/kakak/adik pompuan atau mak.
Dah lah nak hantar jauh ni.
Kena bungkus dengan rapi tip top supaya tak rosak.

Oklah, biarlah saya tunjukkan apa sebenarnya hadiah yang saay nak bagi pada pemenang jackpot 40000 ni.
Tak adalah meriah sangat harganya.
Saya harap Ruti Keben dapat menerima dengan hati yang tenang dan gembira.
=)
Tarik nafas dalam2 dulu sebelun scroll ke bawah ni ya..

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Ni lah dia..
kotaknya macam ni..
isinya macam ni..
Perfume Woman of Earth keluaran AVON.
hehe~

Respond kat comment box ni yea Ruti Keben.
Kalau tak nak, saya kena cari hadiah lain la sebagai ganti.
Kalau setuju, saya send ke alamat yang awak bagi tu.
Cepat buat pilihan bijak!
haha~

6 comments:

Syahrul Iman said...

tahniah kepada pemenang contest ruti keben..haha

Ida Sazarina said...

hurm~~ bertuah nye badan...heehe~

rutikeben said...

dengan berbesar hati dan gembira saya menerima hadiah pemberian kak afzan
heheheh

terima kasih~!

noorafzan.blogspot.com said...

syahrul iman..
ye ..tahniah sebab hasil tuah dia dapat adiah perfume.

noorafzan.blogspot.com said...

nanajoe.
awak pun bertuah dapat produk olay..
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

rutikeben..
saya pun berbesar hati untuk pos hadiah.
dalam minggu jega akan di pos.
paling lewat next week sampai la.
maklumlah kena seberang laut.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics