Followers

Monday, May 10, 2010

Lagenda Budak Setan keluar 3 June nanti!

Sekarang ni dah kecoh di televisyen iklan promo untuk filem adaptasi novel
Ahadiat Akashah, Lagenda Budak Setan.
Macam best sahaja cerita ni.
Tak percaya cuba check trailer ni haa..



Tak sabar nak tengok cerita ini.
Tapi rasa macam nak baca dulu novel ni.
Aritu ada jumpa kat MPH tapi errr..masa tu ke'suntuk'an duit.
Tak belilah.
Next time mesti beli.

Atau ada sesiapa yang sudi nak bagi/pinjamkan pada saya?
ahaha~

p/s: nak pi hantar hadiah Giveaway tengahari nanti. =)
p/s/s : tahu tak mana nak dapat lagu tema ni? Apa tajuknya yea? Sedap la. =)

6 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics