Followers

Sunday, May 23, 2010

Hasil terjahan Aried

9 May yang lepas saya begitu teruja bila Aried Math Sensei nak buat sesi terjah2 blog.
Sayapun terus buat la satu entry supaya Aried terjah blog saya.
Kepada sesiapa yang terlepas bolehlah baca di SINI
Tujuannya bukan sekadar untuk trafik tapi juga untuk tahu apa pandangan orang lain tentang blog saya.
Saya terus terang tak nampak semua itu sendiri.
Kita hanya boleh tahu daripada orang yang lain kelemahan dan kelebihan kita. Betul tak?
Kalau kita judge sendiri dah macam masuk bakul pastu angkat sendiri.
haha~

So, lebih kurang seminggu lepas itu saya dapat komen from Aried sendiri yang ssi terjahan balas telah dilakukan.
Siap tinggalkan link entry terjah tersebut.
Sayapun pergi usyar dan memang menambah keterujaan saya sebab entry dia tulis agak panjang.
kat SINI atau klik gambar bawah ni

Aried kata blog saya ni
dari segi penulisan
  1. menyenangkan hati best untuk diterokai.
  2. dikatakan dah lama menapak iaitu sejak 2005. Kira dia kagum la. (Memang dah lama tapi tak aktif sgt masa tu.)
  3. rajin di update..purata tahun ni antara 2 hingga 3 entry per day..
  4. banyak cerita pasal peribadi dan ada juga isu semasa. (betul2...)
dari segi statistik blog pula
  1. PR saya 3. (memang 3 sejak dua menjak ni.Dulu 2 je)
  2. Dia ada cakap pasal Ranking Alxa blog saya. Memang bawah 1 juta tapi biasa-biasa je..
Ada banyak lagi dia cerita dalam entry terjah dia tu.
Dan dari situ saya belajar mengenal blog sendiri.
Haha..itulah sebenarnya tujuan join edisi terjah2 ni.
=)

Jangan terkejut kalau selepas ini terjah menerjah menjadi trend blogger.
Tunggu sikit masa lagi.
haha~

2 comments:

Afzainizam said...

” Assalamualaikum salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua”
~~~@@@~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

hasil terjahan ko membuahkan hasil... aku juga sedang bacanya

noorafzan.blogspot.com said...

terima kasih yea afzainizam..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics