Followers

Sunday, May 30, 2010

Masalah..masalah..masalah tidur..

Anda pernah tak mengalami masalah untuk bangun pagi?

Mesti ramai kan.
Uhuuu..saya kalau tak kerana kerja mesti lemah je nak bangun pagi2..
Kalau hari kerja akan bagun kul 6 hari2.
Kalau tak kerja, bangun subuh lepas tu terus tidur balik.
Dan paling awal bangun dengan cemerlangnya pukul 8.30 pagi..
Paling lewat pernah bangun pukul 10 lebih..
lepas itu kepala pening2 gara2 tidur banyak sangat.


Sedapnya dia tidur. gambar ikhsan google

Macam mana nak mendisiplinkan diri bangun pagi dengan segar.
Dan yang penting sekali tak tidur balik.
Jangan bagi "petua tidur awal" sebab saya memang tidur sebelum pukul 12 malam.
Jangan bagi "{petua tepuk2 bantal" sebab saya memang bangun tapi "mata" ni nak tidur balik.
Tak suka sebenarnya tapi kadang2 tu' tak sedar diri' bila dah tidur.
Mamai2 lepas bangun, lepas itu tidur balikdan bila sedar lepas itu dah lewat.

6 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics