Followers

Monday, May 31, 2010

Jom pi serang Chillis..

Pertama kali dalam hidup saya jejak Chili's ialah semalam.
Setelah 25 tahun hidup di dunia, baru dapat merasa makan di sana.
Lepas tengok Shrek semalam kamipun terus pi solat dan seterusnya cari restoran ni.
Besday guy nak makan kat situ. Ikutkan sahajalah since sayapun nak mencuba.
Sampai2 sahaja kena beratur la pula sebab dah 'penuh'.
Ada 3 group sedang menunggu seat di depan kami.
Setelah tunggu dalam 10 minit, kamipun dapat seat.

Sementara tunggu orang ambil order sempat lagi saya snap2 gambar.
Tisu, garfu dan pisaupun jadii..
Apa yang ada atas meja semua jadi mangsa.
Pakai kamera henset je pun..
wakaka~
Since saya tak tahu nak order apa my F la yang tolong order.
Sebenarnya ada macam2 jenis makanan tapi dia order kan saya burger.
Diapun order burger juga.
Tak ingat la pula nama burger yang kami order.(lain2 jenis)
Tapi memang BESAR PUNYA!.

Ni saya punya.
Daripada 4 potongan ni saya larat habiskan 3 sahaja.
lagi satu tu besday guy tolnog habiskan.
Saya offer kat dia siap2 sebab dah tahu tak larat nak habiskan seorang.
Yang ini meal dia.
Besar sangat burger dia ni.



Air pula saya order Bottomless Fruit Juice Apple.
Dia pula order Orange Juice.
Disebabkan air epal tu sedap saya refill lagi segelas.
haha..(rugi tak refill kan..)
Dia pula tak refill..tak larat dah kot nak habiskan.


Kesimpulannya, makan kat Chili's ni sedap la juga tapi kena pergi masa betul2 lapar.
Kalau tidak memang rasa sangat2 'full' tapi dalam masa yang sama rasa rugi kalau tak habiskan.
Yang paling saya suka ialah Jus buah boleh di refill..
(jakun weyh sebab selalunya air gas je yang boleh refill)
Jom pi Chili's. =)

p/s : Baru tahu Seoul Garden dekat OU dah pindah lokasi. Tapi tak sure pula pindah ke mana.

17 comments:

angahfarah said...

salam afzan..air tu sedap la...huhu~ ngidam plak..kiki

cik helena said...

afzan!tak penah makan kat chiliss waaaaa sapa nak bawak..betul2 dah teringin nih!

mr. junior said...

wah...mesti bez n mahal kannn...

chenta said...

agak mahal juga kan makan kat situ?

Haffiz Al-Banna said...

haha..
dah lama tak makan chili's
balik nie lehla pegi kut..

Mrs Nurul said...

nak kene g nihh

ayen =D said...

ko buat aku lapar!

niesz said...

sedap nye!niesz xpnh lg g ctu..mahal x???

noorafzan.blogspot.com said...

farah..
haha..
ngidam air mana satu ..
epal ke oren?

noorafzan.blogspot.com said...

kakhel..
haha..
chilis memang best.
saya paling suke bottomless juice tu..
dah la sedap.
boleh refill.

noorafzan.blogspot.com said...

mr. junior..
best dan boleh tahan la harganya.
tapi berbaloi.

noorafzan.blogspot.com said...

chenta.
urm..yup.
sekali sekala buleh la.
kalau selalu..huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

long haffiz..
tentu boleh bro.
=)

noorafzan.blogspot.com said...

neon..
mesti pegi.
haha!

noorafzan.blogspot.com said...

ayen..

beli je burger.
leh setel lapar hang tu.
kat utm kan byk gerai burger.
=)

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
boleh tahan la harganya.
makan 2 orang hari tu 70+..

ayen =D said...

hahaha..thanks for the cadangan ya afzan..

btw.. rs kmpius.. kenapa afzan nk jawab komen pembaca, satu demi satu.. i mean, different 'box of comment'..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics