Followers

Thursday, May 27, 2010

Celebrities Who Stink

Selebriti yang busuk.
Uuuu...honestly saya jarang jumpa selebriti.
Kalau jumpa pun, tak tegur sebab malu.
kuikui~

Tapi, merekapun manusia biasakan dan takkan terlepas daripada kekurangan termasuklah masalah badan bau busuk.
Isk2, ada ke selebriti berbau busuk?
Biasanya selebriti ni dikaitkan dengan bau yang wangi semerbak sepadan dengan muka yang cantik2 serta hensem2.

Tapi sebab kena juga cari siapa artis yang ada 'bau' kurang enak tu makanya terpaksalah saya buat sesi terjah.
Rupanya ramai juga selebriti dalam ataupun luar negara yang mempunyai masalah bau badan ni ya.
Tapi, setahu saya memang semua orangpun memerlukan deodorant sekarang ini mungkin disebabkan faktor persekitaran dan juga pilihan makanan yang ada sekarang ini.

Saya pernah baca gosip pasal Maya Karin ketiaknya berbau.
Walaupun peminat-peminat dia menafikan dengan menyatakan badan Maya berbau sebab dia ada amalkan jamu.
Tapi fakta tetap fakta yang dia ada masalah bau badan kan.

Tapi memang Maya ni dengar-dengarnya makan tak pernah control2 tapi badan tetap maintain kurus serta langsing gitu.
Mungkin sebab dia kuat berpeluh disebabkan metaboslime dalam badan dia tinggi.
Bila kuat berpeluh tu yang ada bau sikit tu agaknya.
Dan saya amat yakin Maya perlukan deodorant.

Tidak mengapa sebab sekarang saya dengan ini memang mencadangkan sangat2 supaya Maya guna Adidas Action 3 deodorant keluaran Adidas ini mulai sekarang.
Sudah tentu selepas ini dia akan jadi wangi semerbak.
berpeluh pun berbau wangi.
Dari jarak satu kilometer pun orang boleh tahu yang itu bau wangi Maya.
Apa macam? Ada berani nak mencubanya =)

http://projectalpha.com.my/wp-content/uploads/2010/05/action3.jpg











Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

6 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics