Followers

Thursday, April 15, 2010

Apa yang menarik sempena Birthday ku?

Selalunya kalau ada hari-hari penting seperti Hari Kelahiran, Hari Ibu, Hari Bapa, Hari Guru dsb memang rasa macam kosong kalau tak ada apa2 beza dengan hari lain kan?

Kalau Hari Lahir tu mesti paling tidak pun hidup diceriakan dengan ucapan2 tahniah daripada kawan2 sahabat handai tak kira jauh atau dekat menggunakan bermacam-macam medium seperti cakap depan2, SMS, call, miss call, email, ucapan kat FB dan kalau bloggers macam kita ni ucapan from bloggers lain kan.
Up sikit ucapan tu diiringi dengan hadiah tak kiralah kecik atau besar, murah atau mahal.
Paling penting ikhlas kan..=)
Nak advance sikit adalah buat program makan2 dengan birthday gal or guy tu ditaja makanannya.
Paling best buat makan2 lepas itu siap bagi hadiah.

Begitu juga bila Hari Guru, Hari Ibu dan Hari Bapa.
Mereka2 ini diraikan pada hari tersebut sebab kita sedia maklum jasa dan pengorbanan mereka buat untuk memajukan anak bangsa.
Hari Guru untuk menghargai semua guru dan lecturer seantero Malaysia.
Hari Ibu untuk menghargai golongan ibu2.
Hari Bapa untuk menghargai golongan bapa2.
Tanpa mereka, siapalah kita.
Setiap dari kitapun ada ibu, bapa dan guru masing2 kan. =)

Sempena Hari Lahir saya ada beberapa perkara yang saya nak highlight..

  • Saya dapat ucapan daripada ramai kawan2 di FB dan blog. Terima kasih atas ucapan dan doa kawan2 semua.
  • Malam itu(12hb), my F bawa saya pergi makan di Western food di Restoran Kapal, Kg. Baru.
  • Esok siangnya(13hb), boss saya pula announce pertukaran layout meja kerja. Saya kena pindah ke meja baru sempena birthday saya.
  • Esok malamnya(13hb), my sis pula masakkan spageti dan belikan kek coklat untuk meraikan birthday saya.
  • Lusa (14hb), tak da program.
  • Tulat(15hb), jumpa bestfren zaman sekolah, Afiza yang dah lama lost contact. paling last jumpa masa lepas habis matrikulasi (awal 2004) - dah lebih 6 tahun. Dia ni kerja di Jakarta tu yang susah nak jumpa.
  • Tubing (16hb), sambutan birthday untuk kami yang lahir bulan 4 (ross, ita dan saya) di A&Woleh officemates, InsyaAllah~
  • Sabtu (17hb), err..ni bukan sempena birthday. Ada event Gatsby Street Fair di BTS,KL.
Ok, kesian sekian update dari saya untuk anda~
Siapa yang pergi Street Fair tu jumpa di sana yea!

p/s : saya dah dapat hadiah Giveaway Chibby Kun. Nanti saya update k..=)

10 comments:

kakngah said...

aku br tau...
lps tulat is tubing...
thanks!

myQza said...

birthay di sambut meriah!

noorafzan.blogspot.com said...

kakngah..
haha..
oo..mak saya yang bagitahu tu..=)

noorafzan.blogspot.com said...

si tedi.
hehe =)

2R said...

wah happening nye ari2 bufday die tu ;p

noorafzan.blogspot.com said...

haha..
birthday bukan sehari je..
tapi seminggu nampaknya..
=)

Ayu Zan said...

kak..sori..lambat wish..
baru dpt online..wuu..

hepi hari lahir..ngeee

penaberkala said...

salam ziarah
opps,dh terlambat rupenya
btw, happy belated birthday

noorafzan.blogspot.com said...

aYu..
thanks dear..=)

noorafzan.blogspot.com said...

penaberkala..
salam disambut.
thanks =)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics