Followers

Monday, April 12, 2010

Tips hilangkan stress di jalanraya yang sesak~

Suasana masa ni cantik secara visual tapi bila saya capture guna kamera henpon 2 megapixel, tak lawalah pula.
Tak apalah layankan sahajalah gambar yang ala2 hitam putih ni.
Padahal saya tak tukar mode black n white pun masa capture.

Balik kerja sahaja macma nilah suasananya.
Ok, ini masa kat roudabout.
Aik, sempat capture gambar pula masa nak lalu kat roundabout.
Memang sempatlah kalau kereta yang kat depan tu teragak-agak nak masuk bulatan.
Beratur panjang la kereta2 ni.

Daripada saya layan stress, baik saya capture gambar langit yang cantik.
Subhanallah, indahnya ciptaanNya kan.
Kurang sikit rasa 'amarah' dalam hati pada kereta depan nun.
Saya rasa andapun boleh praktikkan macam saya.
Tapi, awas.
Jangan sampai anda pula kena HON bila terlalu asyik layan langit sampai tak perasan kereta depan dah lepas.

5 comments:

Faarihin said...

amik pic waktu2 cam ni yang best ni.. (^__^)

Anonymous said...

haah..
mmg cntik..
terigt lak 1 hari tu,pernah nmpk nama Allah kat langit..

Raji and Yeen said...

hak2 bgus2 ;D
xde larh dok menung jer dlm keta tuh XD

Faizul said...

kena think positif baru tak tensen.

noorafzan.blogspot.com said...

faarihin..
haha..memang best tap itgh drive tu..bahaya..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics