Followers

Monday, April 19, 2010

Gatsby Deodorant Streets Fair - Games~

Terus terang memang banyak dan meriah game2 yang ada masa event ni.
Tapi, saya tak join semualah.
Satu, sebab masa saya beriaya nak main manusia punyalah berhimpit-himpit sampai nak jalan berlaga macam2 tempat.

Games yang saya main pada mulanya ialah Dam Manusia.
Itupun masa lepas sesi bergambar ramai2 waktu pagi lepas sesi registration tu.
Sebabnya game tu je yang kosong lagi masa tu.
Yang lain dah penuh dengan blogger2 merah.
Saya cilok jap gambar yang diambil dari blog aidi safuan.





kalau tengokkan kedudukan saya tu faham2 sendirilah saya dapat number berapa kan.
haha..
Memang takde luck sungguh~

Lepas itu saya paksa my F masuk game tukar tayar kereta tu.
Nasib baik dia dapat buka tayar tu dalam masa 30 seconds, dapat 2 points.
Lepas itu, kami sambung pula main game yang masukkan bola dalam coloured glass tu.
Hampeh je, ssuah nak masukkan bola tu sebab coloured glass sikit je.

Sambung pula dengan game sangkutkan tali (bola ragbi terikat di kedua-dua hujung tali) pada palang disediakan.
3rd and last try baru berjaya.
Nasib baiklah berjaya.
dapat 2 points + 2 points
Lepas itu main crazy can. caranya baling bola pada susunan can2 sampai semuanay jatuh.
dapat lagi 2 points + 2 points

Masa nak main game lagi tetiba kena panggil ke pentas utama untuk upacara perasmian.
Habis sahaja acara perasmian saya still macam tak berganjak sambil layan tengok aktiviti lawan2.
Semang cerita saya cilok lagi gamabr dari blog aidi safuan.
Lebih kurang macam ginilah game nya.



Sempat lagi bersembang dan bergamabr dengan bro Ah Fatt, Cik Comel dll.
Sembang2 pasal point yang dikumpul.
Rupanya point ini boleh di redeem after kul 1 ptg.
Cik Comel terus pass 2 points dia pada kami sebab dia kata dia dah cabut time tu.
haha~

Ah Fatt dan Cik Comel pula layan game lawan2 tu.
Dan yang lawaknya Cik Comel menang.
Dapat 6 points terus dia bagi kat kami juga.
haha~
Tak payah susah main dah dapat 8 points free.

Lepas tu saya laayn pula game baling2 gelang masukkan ke celah deodorant spray tu.
Yang inipun kalah.
2 kali cubapun tak berjaya.

Lepas itu cuba pula game masukkan bola golf dalam lubang guna kayu snuker.
Yang ini saya fail.
Gaya pegang kayu snuker tu pun dah nampak fail.
Bola ntah ke mana pergi.

Lepas itu saya cuba game parking car.
Senang je dapat 2 points.
my F pun dapat juga 2 points.

Cuba pula main game baling dart ke belon berkaler.
Tapi kena kat belon putih.
So, x de point le dapat.
rugi2.

Lepas itu dah malas nak main games.
Aik, asal macam kurang 6 points ye.?
Tak ingat la pula dari mana datangnya.
Mungkin Cik Comel bagi point lebih dari 8 ataupun my F ada kumpul extra point tanpa saya perasan.
Tapi memang cukup2 28 point sebab kami redeem satu barang 16 point dan satu barang lagi 12 point. Inilah dia barangannya ikut pilihan my F sendiri.
Abaikan no plat kereta di hadapan sebab tak ada kena mengena dengan cerita ini.

6 comments:

Mis Erika said...

wah besla dpt pegi Gatsby tu..huu :)

noorafzan.blogspot.com said...

Mis Erika..
best sgt2..

intanurulfateha said...

.kite takut nk maen gem yg tumbuk3 tuu
.huhu

noorafzan.blogspot.com said...

akakpun takut..
huhu~

meza said...

aku dgn encik boipren dapat collect smpai 88point dalam tk sedar. hahaa.
tp semua redeem utk dia. tkde brgan utk ladies kn.

noorafzan.blogspot.com said...

betul tu prettyrain..
x de brg ladies..
kecik ati..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics