Followers

Sunday, April 18, 2010

Gatsby Deodorant Streets Fair - meriah~

Memang meriah.
Bayangkanlah kalau dorang habaq 518 bloggers berkumpul untuk event ni.
Tambah pula masa pengumuman tu ada lagi bloggers yang baru nak mendaftar.
haha~

Tapi disebabkan saya blogwalking kadang2 baca je entry post pastu tak kenal muka.
Kecuali yang saya aktif2 kacau kat FB la macam Jard.
Saya pula sebenarnya takut salah orang tu tak tegur.
Tapi tadi dia yang tegur dulu masa tengah tunggu masa untuk register.
Nasib baik betul tekaan saya.
Daripada dialah saya kenal wajah sebenar cik comel bersama pasangannya huda, kak helena, kak lilyputih dan incik luffy (saya panggil Ah Fatt bersama pasangan dia dude)..
Saya juga ada nampak Mel Romeo tapi segan juga nak tegur.
kuikui~

Saya pula masa itu banyak borak dengan Cik Comel.
Dia rupanya student lagi di uniKL.
Rumahpun kat Kampung Baru.
Memang dekat ajelah dengan Times Square kan.
Ada jugalah berborak dengan Ah Fatt.
Lepas itu, kamipun bercerai sekejap untuk sesi regstration.

Lepas register dan semua bertukar kaler jadi merah menyala, (sebab tshirt merah daa)
Sayapun dah nak warming up untuk cuba games2 menarik.
Tup kena panggil untuk ambil gambar ramai2.
Nampak sahaja Jard, terus pergi lepak dengan dia.
Sembang2 bagai sampailah sesi snap2 tamat.
Hajat nak bergamabr berdua masa tu tak kesampaian sebab Jard dah kena 'tahan' dengan peminat dia daa~

Sayapun terus pi pulun games menarik sambil2 kumpul point tanpa tahu sebab musabab kumpul point tersebut.
Lepas dah pulun kejap teetiba kena panggil lagi tuk sesi lain pula.
Apa dia ek?
Entah la malas nak cite skang.
Panjang sangat dah entry ni.
kita tunggu part lainlah yea.
Sekarng layan sahajalah gambar2 yang berjaya di capture oleh kamera henset murah saya ni.

Ok, yang ini gambar my F dengan Ah Fatt (luffy)
Tinggi2 Ah Fatt, tinggi lagi My F,
Tinggi2 my F, tinggi lagi Mel Romeo.

Sempat gak bergamabr dengan 2 gadis2 ayu ni iaitu Cik Comel ngan Huda
Lepas itu dapat jugaklah bergambar dengan blogger glamour, Mel Romeo..

Masa nak redeem hadiah gatsby saya ternampak pula seseorang yang macam kenal sahaja.
Saya tegur dia tapi dia macam malu2..
haha~
Suaidah ni lah.Yang rajin benar blogwalking ke blog saya.
Sayapun jadi rajin ke blog dia.
Terima kasih yea Suaidah.
Selalu2 lah datang lagi yea.=)

Masa lepas redeem hadiah gatsby, terserempak dengan Jard.
Akhirnya dapat juga bergambar dengan dia.
=)



Oh ya..ada juga jumpa adik saya intanurulfteha dengan BF nya yang tersayang Hairi.
Dia ada amik gambar pakai henpon dia yang canggih tu.
Memula tu ada gak niat nak keluar kamera magic saya sama tapi seganlah pula sebab henpon saya murah aje.
sob2..
Nak blackerry dapat kat Aidi Safuan.
hoho~
So, Intan jangan lupa upload ye gambar tu.
hehe~

Ok, itu sahaja kali ni.
Ada lagi ke benda2 best nak update berkenaan Gatsby Streets Fair ni?
Ada kot..tunggu ajelah kalau ada.

p/s : saya ada nampak beberapa blogger yang saya rasa macam kenal muka tapi tak sure nama.
hoho~
segan nak pi tanya atau teka teki. Kalau salah kan malu~

26 comments:

Sharinginfoz said...

emmang happy sakan kan.. dapat jumpa bloggers lain.. tak dapat cabutan bertuah tak apalah kan....

Largest Bloggers’ Gathering in Malaysia

Banyaknya Games Kat Gatsby Fair

Nadiene said...

tu macam blogger citer pasal shawl ari tu jek, hehe

Rye said...

jeles nya!

xdpt join smlm sbb boss suh keje scra tbe2. gggrr!

Anonymous said...

rugi xg...
uwarghhh!!!!

Nur Suaidah Bachok said...

wahhhhh! ada kite kt situ. tq2!! :)

noorafzan.blogspot.com said...

sharinginfoz..
betul tuh.=)

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
Betul la tuh..
haha~

noorafzan.blogspot.com said...

Rye..
sabar aje la yea awak..
huhu~
harap2 next time ada la event macam ni lagi

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen jauh kan.
x pe la..
next time..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

Suaidah..
haha..
mestilah ada..=)

Unknown said...

wewittt~
i was there
tp kite x knal kan?
wuwuww.~
btw, sonok dpt jmp ramai bloggers!

Nur Suaidah Bachok said...

wahhhh! malu lah :)

Ibu Ammar said...

errr, aku sentiasa bersama ah fatt ngan dude sepanjang semalam. bleh plak ko tak perasan aku

Anonymous said...

hohohoho... muka aku diblurkan
puas hati dapat pelok F ko
hahahaha

noorafzan.blogspot.com said...

Ery Farieha..
awak, mungkin kita jumpa tapi sebab x kenal tak tegur..
huhu~
xpe2..pasni kita kenal2 k..=)

noorafzan.blogspot.com said...

nursarah..
haha, jadi skandal kapten ah fatt ngan dude lak ke..?
Saya pasan kut tapi seganlah nak tegur2..
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

kapten..
ceh, jangan ngorat my F.
Dia suci bro..
haha~

noorafzan.blogspot.com said...

suaidah..
haha..
mmg pemalu la awak nih..

Mis Erika said...

wah bes la..huu :)

Aidi-Safuan said...

tak tegur aidi-safuan pon semalam. sedih! :(

noorafzan.blogspot.com said...

Mis Erika..
awak tak join ke?
nape?

noorafzan.blogspot.com said...

Aidi-safuan..
seganlah bro..
takut bro x kenal saya.
sebelum tu dah malu dah ngan seseorang yang tegur2 tapi x kenal saya.
malluuuuu~

Jard The Great said...

hehehehehe.... terima kasih tegur ku dulu.. kalo tak mmg tak cam ar

intanurulfateha said...

.hakhak
.sabo ek kak
.nti kite upload ;p

noorafzan.blogspot.com said...

Jard..
haha..
tu la.
macam kenal tapi redah je tegur.
sib baik betul.
nice to meet u jard.

noorafzan.blogspot.com said...

intan..
haha..
haruslah akak bersabar.
awak tu kan busy skang..
good luck final k..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics