Followers

Thursday, April 1, 2010

Saya menang Contest Giveaway Cik Fa

Sekarang ni saya dah melancarkan 1 blog khas untuk meyertai giveaway dan contest blogger.
Klik sini yerp tuk ushar blog simple tu
http://duniacontestnoorafzan.blogspot.com/
Dah banyak jugalah contest yang saya join.
Kebanyakannya yang mudah2 sahaja.
Sebab masa saya tak mengizinkan.
Nak jaga main blog lagi kan..
hehe~

Setelah beberapa lama lancarkan perang contest, akhirnya saya menang satu giveaway..
wowwww..tak dapat nak gambarkan kegembiraan ni..

Saay join contest Giveaway Cik Fa ni di blog contest saya.
Klik la gambor di bawah ni untuk ke link bukti penyertaan.
Saya hantar penyertaan 23hb..
Tarikh tutp 26hb..

27hb Cik Fa dah reveal pemenang..
Saya antara 5 yang bertuah.

Tak percaya ke?
Tengok betul2 kat bawah ni..
Cabutan ke empat ialah no.45..


Cuba tengok number kat list bawah tu..
Siapakah yang bernumber 45..?
Sayalah..yippie!

Sorry ye kalau saya ni ter over excited..
huhu~

Orang lain menang berjuta kali contest tak se excited macam saya..
malu lah pula..
*blushing*

6 comments:

MyaFiza said...

tahniahh...
=)

Nadiene said...

wah! otai kontes nie! ohoho,, btw tahniah!

noorafzan.blogspot.com said...

MyaFiza.
thanks dear..

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
suke2 jerp..
nak memeriahkan contest orang..
haha~
thansk fiD

hafizmd said...

tahniah..tak kisahla ape orang kate..memang rase excited bile menang..hehe

noorafzan.blogspot.com said...

hafizmd..
ehhe~
seriusly rite=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics