Followers

Friday, April 16, 2010

Harap maaf sebab malam ini tak dapat update list..

Salam malam semua.
Hari ini agak busy dari pagi membawa ke malam.
Siang sebab kerjalah kan.
Malam sebab saya ada jumpa best fren zaman sekolah kat shopping mall berhampiran rumah.
Lagipun, tempat duduk baru di office sedikit mencabar sebab menjadi laluan rasmi semua orang termasuk boss2 besar. Yang paling tak bestnya boss2 besar tu duduk menghadap depan PC saya.
Dorang boleh nampak dari jauh saya tengah buat apa.
uhuhu~
Takleh nak ngular sangat bukan internet sepanjang masa.
Kena curi2 la bila boss macam tak ada kan.
Boss kan banyak meeting itu ini.
masa dorang meeting itulah terbaikk..
Tapi jangan salah faham, saya blogging sebab nak release tension or elak mengantuk semasa kerja.
Alasan baiiikk punya~=)
Dulu tempat saya amat strategik sebab terhalang daripada intaian boss..
Tapi apapun saya tetap juga nak blogwalking ke blog2 semua.

InsyaAllah esok saya akan update apa yang patut.
Teruskan sokongan terhadap.

p/s : banyak la borak2 dengan member sampai balik umah dah kul 10. Rasa macam cepat sangat masa berlalu.

2 comments:

kayown said...

"saya blogging sebab nak release tension or elak mengantuk semasa kerja" he3..suke2 sm la..

noorafzan.blogspot.com said...

haha..
ye ke sama..
nasib baik ada geng..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics