Followers

Sunday, April 4, 2010

Hadiah Gali Gali Contest Cikmin dah saya ketahui tapi...

Semalam ke kelmarin saya ada buat entry pasal kejayaan saya merangkul tempat ke 5 dalam Gali Gali Contest kelolaan Cikmin.

Buat pengetahuan semua hadiah dia lain macam sikit.
Cikmin ada letak 5 jenis hadiah.
Juara akan pilih hadiah dulu antara 5 tu.
Diikuti naib juara dan seterusnya sampai la ke 4..
Sebagai pemenang ke 5 sayatak ada pilihan sebenarnya.
Mana yang berbaki tu, itulah hadiah saya.

Pendekkan cerita tempat pertama ambil telekung (yang jadi rebutan ramai sebenarnya)
Sayapun aim nak dapatkan telekung ni tapi rezeki tak ada pula.

Pemenang kedua pula pilih hadiah percutian ke Genting Highland.

Pemenang ke 3 pilih pewangi PURE sets..

Pemenang ke 4 pula ambil cop jempol istimewa..

Jadi, akhirnya saya kena amik voucher AirAsia sebenarnya sebab itu sahajalah yang tinggal.
sob2..

Oleh kerana saya ni entah bila pula akan fly pu ntak tahu..
Nak honeymoon pun lambat lagi..paling2 pun tahun depan..
So, saya adalah menyuarakan pendapat pada cikmin.
So, diskas punya diskas end up dengan menggantikan voucher dengan set PURE juga..
seronok tuh..=)
Cikmin kata hari Isnin dia akan poskan..
Alhamdulillah tak lama lagi sampailah..

Thanks to cikmin dengan si comel faheem sebab menangkan saya.
Lain kali buat contest roger2 la saya di sini..
Yippie..!

2 comments:

Nadiene said...

nape x kasi aku je tiket tu kak? ohohoho

noorafzan.blogspot.com said...

hahaha..
bukan dapat tiket la..
dapat voucher air asia 50 inggit..
kalau dapat tiket best juga..
wakaka~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics