Followers

Wednesday, April 14, 2010

Saya tengok orang buat, sayapun nak buat jugalah~

Mana2 saya blogwalking sekarang kecoh pasal Formspring.me
Lepas itu announce kalau ada soalan, tinggalkan di ruang kosong itu.
Mula2 rasa macam nak ignore sahaja.
Kadang2 alayan juga isi la kotak tu dengan soalan-soalan pelik.
Tapi macam tak ada respon sahaja.
i mean feedback.
Mungkin saya perlu register sebgai ahli barulah saya akan dapat respond untuk soalan2 tu.
So, apa lagi berdesup pergi register.
Akhir, nah saya sudah sematkan di sidebar kanan blog saya.



Tanyalah apa2 sahaja yang kawan2 nak tahu dari saya.
Kalau soalan tu menyentuh sensitiviti awam, maka saya tak akan respond la kan.
So, tanyalah soalan yang baik2 dan berhemah yea.
Eceehh, macam ada orang nak tanya saya ni kan. Perasan lebih!

6 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics