Followers

Saturday, April 10, 2010

Dah nak dekat 500 followers..tak sangka!

Pagi ni saya tengok followers saya dah 497..
Lagi 3 orang akan genaplah 500..

Tak sangka dah ramai ikuti blog saya yang tak seberapa ini.
Walaupun hit nya tidaklah saebanyak blog2 lain yang paling2 pun 300 unique visitors setiap hari..
Tapi, saya haruslah rasa bersyukur sangat.

At least saya tahu saya tidak berblog secara syok sendiri.
Sebab masih ada yang sudi baca dan tinggal komen sama ada di comment box mahupun di shoutbox.
Memang saya akan reply semua komen2 yang berkenaan dengan entry2 tu tapi cepat atau lambat sahajalah.
=)

Buat bloggers2, selamat berhujung minggu.
Planning tengahari nanti nak pi Putrajaya jenguk anak abang Azam dan Kak Min.
Mereka ni alumni Lambaian, kelab kesayangan masa di UTM dulu.
Tapi, kita hanya merancang hanya Allah SWT menentukan.
So, tunggu je la apa yang jadi k.

Ni dah dekat pukul 3 masih nak hantar post.
Macam manalah nak cergas pagi nanti?
Haiihhh.
ok, saya pergi tidur sahajalah lepas ini.

9 comments:

Luffy said...

aku ketinggalan 3 point

Kancilbiru said...

tahniah....:)

Kancilbiru said...

tahniah....:)

Raji and Yeen said...

uish hebat2
yg ke 500 dpt hadiah paper? hak2

noorafzan.blogspot.com said...

luffy..
alaa ah fatt..
x beza sangatpun la.
blog awak lagi best..
ramai peminat senyap~
=)

noorafzan.blogspot.com said...

kancilbiru..

thanks =)

noorafzan.blogspot.com said...

fakhrur razi..
thanks~
tgk la macam mana..
ahaha~

Nadiene said...

blogger sejati ni,hohjo

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
Harap2 boleh jadi sejati la..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics