Followers

Thursday, April 8, 2010

Kotak Ajaib saya jumpa di rumah -part 1

Masa saya mengemas bilik untuk majlis perkahwinan kakak saya hujung tahun lepas, saya terjumpa kotak biru di bawah ini.
Inilah kotak yang menyimpan kenangan zaman sekolah saya dulu..

Mari saya reveal salah satu dari barang kenangan yang ada dalam kotak baldu biru ni.

Ye, salah satunya ialah buku ni..
Ini merupakan projek akhir mata pelajaran sejarah masa tingkatan 2..
tahun 1999..
Kira2 11 tahun yang lepas la kan..


Close up sikit..
Tulisan te'cantik' saya dolu2..

Gigih tu, semuanya kena design secara manual..
Tak ada PC, Words, Excel..
Semuanya tulis tangan sahaja.
Siap lukis2 lagi..

Bila saya godek2 semula hasil kerja saya dulu memang buat saya tergelak, tersenyum.
Ada banyak lagi khazanah dalam kotak ajaib tu.
Nanti2 saya reveal di next part.

10 comments:

Unknown said...

Salam
Hebatlah noorafzan. Boleh jadi contoh kepada adik2 tu. Cantik kreatif nampak kerja2 anda.

Anonymous said...

msti gelak sorg2 kan bile terigt zaman kanak2 dl..
hehe

Faarihin said...

salam kak.. wah.. mengingatkan kembali kenangan masa sy skolah dulu.. thn 99 sy baru darjah 6.. hehehe..

AtieAbid said...

hehehe...teringat zaman sekola..time kena wat portfolio...rajin gile nak melukis..haha

noorafzan.blogspot.com said...

etuza..
kalau saya tunggu selai demi selai tu ada yang gelak.
sebab kelakar amat..
x de pe nak dibanggakan
tapi kalau banding dulu ngan skangmmg jauh la bezanya..

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
memangpun..
gelak guling2..

noorafzan.blogspot.com said...

faarihin..
oo..ye ke..?
akak dah form 2..
masa tu awak ngah gigih nak UPSR..

noorafzan.blogspot.com said...

AtieAbid..
betul2..=)

LuVidA^^ said...

ehehhe buku skulah =p

noorafzan.blogspot.com said...

luvida..
hehe.
betul ida.
terkejut gak bila tgk balik.
tak sangka dulu serajin itu.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics