Followers

Wednesday, April 28, 2010

Road Trip with My Broadband

Projek terbaru dah bermula.
Tajuk terbaru ni Road Trip with Broadband.
Maknanya kita masih boleh melayari internet walaupun sedang travel jauh-jauh.
Wow, sangat mengujakan.

Tapi boleh ke?
Ada ke yang boleh menawarkan khidmat begini canggih.
Ya, tak dinafikan emang ada beberapa syarikat komunikasi yang menawarkan broadband tapi seringkali kedengaran masalah berlaku menyebabkan pengguna kembali kepada non portable internet provider macam streamyx yang konsisten kelajuan internetnya.
Tapi kelemahannya tetap ada iaitu ia tak boleh di bawa ke mana2.
Hanya boleh berinternet di rumah.

Kalau ada road trip, memang selamat tinggal internet.
Oh sedihnya.
Tak dapat nak berblogging apatah lagi mengikuti perkembangan Project Alpha 2 yang sedang berlangsung meriah sekarang ini.

Dalam kekalutan ini,
saya jumpa juga broadband terbaik.
Tentulah W1GGY



Cuba tengok betapa cantik, tertarik, menariknya bentuk broadband device W1GGY.
Dengan saiznya yang comel serta ringan, maka tak mengganggu langsung ruang luggage bila ada trip.
Dalam baspun boleh melayari internet dengan mudah.
Cucuk sahaja device ni macam USB Pendrive, lepas itu dah boleh berblogging.
Nikmatnya hidup bila adanya W1GGY ni.
Anda juga patut dapatkannya juga.

Saya pernah mengadu pasal kelajuan internet di office yang macam siput sedut sampai nak komenpun kadang2 tak lepas.
Saya rasa saya perlu ada W1GGY ni.
Bila time rehat, boleh cucuk sahaja di PC dan terus sahaja berinternet dengan lebih mudah.
Lagipun pusat P1 W1max ni dekat sahaja dengan office saya.
Sudah tentu tak akan ada masalah kelajuan internet.

Seperti yang saya bagitahu, inilah kerja saya bila menghadap internet selain daripada berblogging.
Melayan video Project Alpha 2.
Jom layan sama-sama.

Episode 8



Episode 9



Episode 10




Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics