Followers

Tuesday, April 13, 2010

MAGIKA cerita ni best ke?

Maaflah kalau soalan saya ni macam tak tahu apa2.
Tapi seriously saya nak tengok cerita MAGIKA ni.
Filem ni dah keluar ke belum?
Bila ye keluarnya kat panggung?
Macam best je..

Jom layan dulu OST cerita ni.



Jom nyanyi sama2 denganrujuk lirik bawah ni pula.
kalau dah hafal, tak perlu tengok lirik..=)

Adakah kau berada di sana
Ku dapat rasa kehadiranmu
Walau hanya di dalam kalbu
Ku merindumu selalu

Pelik juga tapi kupun rasa
Bagai kau berdiri disisiku
Terkenangkan waktu ketika
Berdampingan bersama-sama

Setiap pertemuan
Pasti akan temu detik perpisahan
Walau kini terpisah
Kenangkanlah saat indah
Sebagai penyembuh rindu

Kita tak ditakdirkan bersama
Untuk masa yang lebih lama
Biarpun hanya seketika
Kehadiranmu dirasa..rasa

Setiap pertemuaan
Pasti akan temu detik perpisahan
Walau kini terpisah

Kenangkanlah saat indah sebagai penyembuh rindu
Kenangkanlah saat indah sebagai penyembuh rindu

2 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics