Followers

Monday, April 26, 2010

Projek rahsia 4 hari bukan 400 yea..~

Salam semua bloggers dan pengunjung yang sudi jengah blgo saya yang tak seberapa ni.
Saya minta maaf sebab saya sebenarnya ada projek besar selama 4 hari di tempat yang tiada langsung peluang untuk berinternet apatah lagi berblog.
Saya baru sahaja balik daripada perjalanan jauh yang panjang.
Saya sangat rindu pada semuanya.
ohhh..rindunya.
Ada ke yang rindu kat saya agaknya ye?

Ada banyak benda yang kena saya settlekan sebelum hujung minggu seterusnya tiba.
Antara list2 nya ialah;

  1. Pengumuman pemenang NoorAfzan Birthday Giveaway. Seperti yang saya inform dalam post yang NI, saya akan umumkan pemenang giveaway seawal2nya ESOK! Harap2 semua contestant banyak2 bersabar yea.
  2. Update cerita disebalik projek 4 hari tu. Tak adalah projek besar pun. Saja nak buat gempak. =)
  3. Nak jawab soalan formspring.me yang memerlukan sedikit masa. Sesiapa yang ada kemusykilan atau apa sahaja boleh tanya saya direct melalui formspring.me di kotak kosong bawah perkataan 'Ask me anything' di sidebar kanan blog ini.
  4. Nak siapkan award 600th followers untuk followers2 kesayangan hamba. Award ni boleh diambil oleh semua followers saya tak kiralah yang ke berapa sekalipun.
  5. Kalau follow semata-mata berkenan dengan award pun boleh (Macam cantik sangat awardnya.Perasan..)
  6. Ada lagi tapi saya lupa la. Nanti kalau teringat saya update.
Ok, berehat sebentar sambil mengemas apa yang patut.
Japgi saya sambung berblogging dan berblogwalking ke rumah kawan2..=)
Big thanks kepada kawan2 yang masih sudi terjah blog saya yang tak seberapa ni sepanjang ketiadaan saya 4 hari.

4 comments:

Sharinginfoz said...

surprise.. tunggu esok ya

noorafzan.blogspot.com said...

haha..
cenggitulah~

Anonymous said...

mesti la rindu same k.afzan..hehe

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen.
akakpun rindu kamu.
jap baru ada masa nak pi terjah blog.
satgi sampai la blog kamu..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics