Followers

Wednesday, April 7, 2010

Pekena teh tarik memang nikmat~

Memang dah lama betul tak pekena teh tarik.
Rasanya dah lebih sebulan (boleh di kira lama ke tuh?)
Tiba2 ahad malam lepas mak dan ayah ajak pergi minum teh tarik.
Sayapun apa lagi..=)

Kedai minum ni dekat2 area rumah sahaja.
Jom layankanlah saya dengan pasangan bahagia sejoli ni.
Selalunya mereka berdua je dating.
Hanya kali ini sahaja saya follow.

Teh tarik panas. hurm, sedap.
Menemani pasangan bahagia ni makan.
p/s : sempat juga order mee goreng.sedap gak~

12 comments:

myQza said...

selalu minum teh air x kira pagi atau petang atau malam. ekekeke

noorafzan.blogspot.com said...

amboih..banyaknya minum teh..
x hangin ke?

LuVidA^^ said...

sedap!

MyaFiza said...

mai teh secawan!

ISA said...

Teh Tarik kat seksyen berapa tu...?

noorafzan.blogspot.com said...

luvida..
mmg sedap tuh..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

MyaFiza
sile2.

noorafzan.blogspot.com said...

Isa..
x de seksyen bro..
kat puchong..
=)

Kancilbiru said...

teh tarik memang sedap! melayu dgn mamak lain rasa..hehee

noorafzan.blogspot.com said...

saya suka teh tarik..
kalau saya yang buat, sama je dengan mamak..
sedaaapp~

angahfarah said...

afzan....sedapnyeeee..terliur aku kat sini..huhu ~ mengidam da ni..hehe

noorafzan.blogspot.com said...

salam farah..
haha..
sian ko..
sori la sebab upload gambor minuman sampai ko terliur..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics