Followers

Friday, April 9, 2010

Mimpi kahwin tapi...

Korang yang bujang2 atau masa bujang2 dulu ada tak pernah mimpi berkahwin?
haaa.
Jujur ye jangan tipu2.

Semalam entah macam mana saya bermimpi dah kahwin seminggu.
Masalahnya dalam tu mula2 saya rasa macam dah kahwin dengan my F.
Tak lama lepas itu tiba2 saya bercakap dengan suami tapi bukan my F.
Tapi orang lain yang saya kenal sangat.
Masalahnya orang yang saya mimpi tu dah kahwin dan ada seorang anak yang comel.
Eeeeiii, menakutkan la pula.

Yang tak boleh belahnya.
Dah kawin seminggu tapi langsung tak ehem2..
So, dah kawin tapi masih bujang la kan.
Semasa saya bersembang dengan orang tu di meja, dia tunjukkan cara yang ada dalam satu buku macam mana nak uji isteri dia tu bukan hantu pontianak.
Memang tak boleh belah la mimpi tersebut.

Bila saya cerita kat my F, dia gelak sahaja.
Saya memang dah menggelabah ayam bila mimpi2 mengarut macam ni.
Anda punyamimpi macam mana pula?
Best?
Scary?
lawak?

16 comments:

Anonymous said...

nsb la hnye mmpi..
hehe

myQza said...

erk!!

x pernah mimpi cenggini

pensel said...

ehem..ehem tu ape??

;p

Redbloodsnow said...

hahaha...sgt x leh blah kan mmpi tuh. zie before meet dillah dulu kan, pnah gak mmpi kawen :P jujur nih taw...hhikss

LuVidA^^ said...

mmpi kwen..mcm x pnh je??

shimitiniy zem said...

mimpi kawen?? mimpi kawan penah la..hehehh...pe mksud dier ah?? ade x pak nujum yg tau cni???

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
huhu~
scary tuh..

noorafzan.blogspot.com said...

sI tEDi..
tu le..
salu mimpi tak ingat bila bgn tidur..
ini boleh ingat pulak..
haaih..~

noorafzan.blogspot.com said...

ezze..
ttuuuuutt~
censored k..=)

noorafzan.blogspot.com said...

redbloodsnow..
zie mimpi kawen ngan dillah ke?
hehe.

noorafzan.blogspot.com said...

luvida..
x penah ye.
best gak la kalau mimpi dengan orang yang kita suka.
tapi, kalau bukan memang scary la.

noorafzan.blogspot.com said...

shimitiniy zem..
erk..
mimpi kawan tu macam mana pulak?

Akmad Toshiro said...

ehem2..hahahaha

zulaikha said...

sy xingat la pernah mimpi kawin ke tak..

tp baru 2 3 hari lepas mimpi beli DSLR.. baru pakai 2 kali.. then camera tu hilang.. sedih sangat. *dah nangis dah dlm mimpi tu*. lepastu siap kena marah ngan mak sebab careless...

ble bangun tu rs sedih je.. kan best kalau btul2 ada DSLR.. T__T
p/s: maaf komen ni panjang =)

noorafzan.blogspot.com said...

akey87..
err..
*blushing*

noorafzan.blogspot.com said...

zulaikha..
wowww..
mimpi pakai dslr..
kira dalam mimpi tu siap jadi photographer ke?

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics