Followers

Friday, April 9, 2010

Mimpi kahwin tapi...

Korang yang bujang2 atau masa bujang2 dulu ada tak pernah mimpi berkahwin?
haaa.
Jujur ye jangan tipu2.

Semalam entah macam mana saya bermimpi dah kahwin seminggu.
Masalahnya dalam tu mula2 saya rasa macam dah kahwin dengan my F.
Tak lama lepas itu tiba2 saya bercakap dengan suami tapi bukan my F.
Tapi orang lain yang saya kenal sangat.
Masalahnya orang yang saya mimpi tu dah kahwin dan ada seorang anak yang comel.
Eeeeiii, menakutkan la pula.

Yang tak boleh belahnya.
Dah kawin seminggu tapi langsung tak ehem2..
So, dah kawin tapi masih bujang la kan.
Semasa saya bersembang dengan orang tu di meja, dia tunjukkan cara yang ada dalam satu buku macam mana nak uji isteri dia tu bukan hantu pontianak.
Memang tak boleh belah la mimpi tersebut.

Bila saya cerita kat my F, dia gelak sahaja.
Saya memang dah menggelabah ayam bila mimpi2 mengarut macam ni.
Anda punyamimpi macam mana pula?
Best?
Scary?
lawak?

16 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics