Followers

Thursday, April 29, 2010

Networked Blogs . Followlah saya~

Saya rasa semua dah mula addicted untuk masukkan application yang link kan FB dengan blog.
Yang 'like' dan 'share on facebook' tu.
Macam ni

Blog2 otai dah ramai letak tapi saya sampai sekarang tak reti2 lagi.
Ada sesiapa boleh ajar in detail tak?
I mean dekat mana (specifically) nak letak code HTML tu.
Kalau rajin buat tutorial sekali.
Thanks in advanced.

Saya ada cuba sekali tapi result dia post langsung tak keluar.
Bahaya betullah.

Godek punya godek jumpa application Networked Blogs di FB juga yang juga berkait dengan blog.
Yang ini mudah sikit kerjanya.
Code pun paste je pada widget baru di sidebar.

Baru ada 4 followers sahaja.
Sesiapa yang ada account FB tu rajin2kanlah diri klik 'Follow this blog' kat bawah Networked Blogs yang berada di sidebar kiri anda tu.
Macam best je kan.

p/s : update terkini. Berjaya juga buat. nak cuba gak yea. Sila ke SINI, SINI ataupun SINI

20 comments:

rizal jabai said...

gigih ye nak ade like tuh...nak juge..hehe

Sharinginfoz said...

macam2 application ada sekarang kan.. yalah nak memastikan benda tu lebih menarik...

Hidup Tanpa Handphone??

cik helena said...

saya ada buat tutorial tu sila check kat sini

http://helenalatisha.blogspot.com/2010/04/tips-blogging-button-like-untuk-setiap.html

sharing is daring u..hahaha

Anonymous said...

ok. aku follow.

aku punya network blog ada problem... dia tak update kat sana... lepas tu aku biar jer

sarah-al-idrus said...

afzan, pegi blog sara,klik blog hazirah yg sara link tu. dia ada buat tutorial semalam.

noorafzan.blogspot.com said...

rizal jabal..

ha..
bulehla pergi cari tutorial kat kak hel dan sarah.
saya dah cuba.
berjaya!

noorafzan.blogspot.com said...

sharinginfoz..

betul2..

noorafzan.blogspot.com said...

kak hel,
thanks yea.
saya dah berjaya buat.
yuhuuu~

noorafzan.blogspot.com said...

kapten..
thanks bro.
=)

noorafzan.blogspot.com said...

sarah..
oh ye ke?
tak pasan.
pepun thanks dear.
membantu sgt2

said...

salam noor....
salam kenal dari yanie...
thanks ya...singgah kat blog budak gebu itu..hehehhe

nak kena try gak nih....wat like2 FB nih....hehe

noorafzan.blogspot.com said...

yanie..
haha..cubalah..
best2..

said...

dah wat dah....alhamdulilah menjadi

hehehehe thanks yer

[ija fareeza] said...

akak, email akak yg ni ke?
bejangutm@gmail.com

sy nk send details kt akak..
:)

Hemy said...

jgn byak sgt tmbah smpi blog jadi lmbat load

intanurulfateha said...

.done! ;)

noorafzan.blogspot.com said...

yanie..
uwahh...
tahniah ye.
sama le kite..

noorafzan.blogspot.com said...

ija fareeza..
yup, email tu la..
anto cepat.
yang ayuselalu tu kalau lambat akak bagi buku jaja tu kat ija lah.
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

hemy..
blog saya dah berat ke bro..
huhu~

k, nak godek2 gak ni buang apa yang tak patut.

noorafzan.blogspot.com said...

intan..
=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics