Followers

Monday, April 19, 2010

Saya bakal menjadi aunty kepada ramai baby sepanjang tahun ini.

Seriously semenjak umur menginjak ke sukuan abad nih, saya dikejutkan dengan begitu banyak kejutan yang maha dasyat..
Saya akan jadi aunty kepada bakal baby kawan2.
Meriah sekarang ini.

Dimulakan dengan khabar seorang geng course mate masa di UTM dulu Jetlin, yang akan due pada tengah bulan 11 ni.
Lepas itu pula officemate, Iffah pula, due die hujung bulan 11 ini.
Diikuti seorang lagi course mate (sama ngan Jetlin) yang merupakan besties saya masa tu Farah, minggu ni dah masuk 7 minggu.
Lepas itu seorang lagi Hernita aka Nita.. ( officemate juga) yang baru masuk 6 minggu.
Dan last sekali my sis sendiri,Aida..yang dah masuk 5 minggu. (due tengah bulan 12)

Sekarang baru deliver 8hb April lepas, anak officemates Bazilah with Anwar bernama Khaulah.
Ni lah muka cik Khaulah.



Yang sedang tunggu due,
bulan depan Amirul dan Badrul(officemates).
bulan 7, Wawa (officemate).
bulan 8 pula Firdaus dan Farizal (officemates)

Tahun ini memang tahun kelahiran baby2 untuk orang2 yang dekat dengan saya.
Tahniah kepada mereka.
Saya? Kahwinpun belum lagi.
So, takleh nak cakap apa la kan.
=)

p/s :Ask me everything kat kotak formspring.me di sidebar yea..=)

6 comments:

Cikmin said...

alhamdulillah murah rezeki diorang.. :)

insya'ALLAH nanti noor punya turn pulak..

angahfarah said...

salam afzan..
doakn yg baik2 aja yer..
aku kt sini doakn ko jugak..hihih~
alhamdulillh..kondisi aku ok..xde mslh..x mabuk2...alhmdulillah...baby ni fhm kot aku keje..hihi

noorafzan.blogspot.com said...

faheem jr aka cikmin..

saya punya turn next year kot.
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

angahfarah..
InsyaAllah.
Aku doakan yang terbaik je untuk kawan2..
lagi2 kakak aku pun sama mengandung gak.
lagi la aku concern.
haha~

Nur Suaidah Bachok said...

bila akak2 sy nk dpt baby lagi ni. muahahahah! :)

noorafzan.blogspot.com said...

bila tu suaidah..
x sabo jadi aunty yea..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics