Followers

Sunday, April 11, 2010

Rafiqin Darwish meninggal dunia?

Sorry lah.
tak berniatpun nak bikin kontroversi.
Tapi entah apa ribut taufannya tadi bila check kat keyword, ada pula pasal dia ni meninggal dunia.
Saya tak tahu betul atau tidak sebab ia hanya keyword .
Di ulang, ia hanya keyword.
Sudah jelas.?
Ok, bagus.

Walaupun dia ni raja kontroversi untuk bulan 4 ini.
Tapi saya memang tak berharap dia akan jadi seperti yang keyword tu cakapkan.
Saya berharap, dia sempat untuk bertaubat nasuha.
Sebab dia tu masih lagi budak2..
14 tahun aka tingkatan 2.
Kalau ikut kadar jumlah dosa terkumpul berdasarkan umur, kita2 yang dah dewasa ni lagi banyak dosa terkumpul daripada dia.
Ini kalau ikut umur ye kawan2..
Jangan salah faham.
Dia mungkin belum akil baligh lagipun.
(mungkin juga sebab ada lelaki yang umur 15 tahunpun belum akil baligh lagi)
Kalau dah pun, paling2 baru 2 atau 3 tahun.

Semoga adik Rafiqin Darwish ini cepat2 bertaubat sebab anda dalam bahaya.
=)
Peace no war~

4 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics