Followers

Wednesday, April 28, 2010

Adik nak pi Kedah dah, dapat tawaran ke IKM~

Balik sahaja dari Projek Rahsia 4 Hari, sayapun selamatlah sampai di rumah.
Tengok2 ada surat daripada Pejabat MARA untuk adik bongsu saya.

Adik dah dapat tawaran sambung belajar ke IKM, Sik Kedah.
Gembira walaupun jauh nun di utara sana.
Dah tentu2 adik kena belajar hidup berdikari selama 2 tahun di sana setelah lebih 18 tahun duduk serba dengan family.
Walaupun gembira tetap ada rasa sedih sebab saya agak rapat jugalah dengan dia.
Dia adik yang baik sangat2 walaupun agak nakal.
Maklumlah budak2 kan.

Saya harap sangat adik saya akan belajar bersungguh-sungguh di sana.
Sudah tentu kami sekeluarga akan ke sana sekali sekala.
Lagipun anak bongsu kan manja.
Ayah dah berkira-kira nak pergi bercuti sekali di sana.
Oh ya, adik saya akan mendaftar diri pada 28 Jun nanti.
Tak lama dah tu.

Mode sedih lah pula.
Seorang demi seorang tinggalkan rumah.
Dulu kakak, sekarang adik pula.
Sob2..=(

Gambar kenangan bersama kakak dan adik di Kolam Air Panas Poring di Sabah.

17 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics