Followers

Thursday, April 22, 2010

NoorAfzan Birthday Giveaway akan tamat 25hb ni.Sempat lagi kalau nak join.

Hari ni dah 22hb April.
Yang saya ingat hari ini birthday sahabat saya merangkap course mate masa di UTM dulu, Aizuddin Supee.
Sekali nama penuh dia saay ingat daa~
Actually dia dah jadi orang tetap di UTM nun.
Jadi tutor tapi kat fakulti lain.
Kalau tak silap dalam masa terdekat ini dia akan terbang ke UK untuk sambung master.
Seronoknya.
Tahniah bro sebab dah masuk group sukuan abad.

Esok saya dah mula cuti sampai Isnin.
Haaa..ada projek besar sebenarnya selama 4 hari tersebut.
Projek baeekk punye..=)
Tinggal kurang 3 hari lagi giveaway anjuran saya sebelum ditutup.
Saya ada cakap kalau penyertaan menggalakkan saya akan tambah hadiah.
tapi setakat ini baru 52 sahaja penyertaan.
(macam sikit sangat la pula.)
Hajat nak tambah hadiah tu kalau cecah 100 penyertaan.
So, apa lagi tunggu.
Cepatlah ajak kawan2 join yea giveaway ni.
meriahkan lagi sampai cukup 100 penyertaan.

Oh ya, pemenang hanya akan diumumkan seawal-awalnya 27/April.
Dan selewat-lewatnya 30/April.
Hadiah pula akan dihantar kepada pemenang melalui pos seawal-awalnya 04/May/2010.

Ingin diingatkan jika pemenang tak feedback selewat-lewatnya pada 03/May/2010 9 malam, cabutan lain akan dilakukan pula.

Good luck!
Terima kasih kepada 52 peserta yang gigih join giveaway sulung saya ini.=)

4 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

guna cabutan ke? =(

noorafzan.blogspot.com said...

yup..jom2 join yea zara..=)

AZHP said...

cabutan yg cmne nih?men tembak guna dart ke?hehe

AtieAbid said...

jangan lupa cabut no.4 ek..ahaks...tu bukan cabutan bertuah namanya tu..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics