Followers

Monday, April 5, 2010

Saya sampai gak PWTC sabtu lepas. Ada yang pergi time tu ka?

Masa sabtu lepas2.
Time sabtu terakhir Pesta Buku di PWTC.
Saya berjaya juga menjejakkan kaki ke sana.
Mula-mula memanglah ada rasa nak jalan2 ke semua gerai-gerai tapi bila tengok lautan manusia yang entah datang dari mana membanjiri hampir semua gerai2 favourite, saya batalkan niat dan terus sahaja mencari di mana letaknya gerai PTS.
Cari punya cari memang tak jumpa-jumpa sampaikan terpaksa tanya guard dan kaunter pertanyaan.
Niat nak mencari air buat basahkan tekak di cancel bila dah dapat tahu cara nak ke gerai PTS.
Mana tak dahaganya kan kalau jalan2 naik tangga turun tangga.
Naik escalator turun escalator bagai.

Bila dah jumpa gerai tu saay teruslah pulun cari beberapa novel.
Saya angkut 5 novel kalau tak silap.
4 untuk saya..
dan satu lagi untuk my F.
Belipun sebab terpengaruh dengan kata2 manis promoter gerai.
ehehe~
alaaa..buku Karipap Karipap Cinta.
Penah dengar tak?

Buku yang 4 tu ada saya snap letak kat bawah ni.
layannn.

kenapa ada 6 pula.
Ok, yang lagi dua tu TWILIGHT SAGA.
Gigih lagi nak habiskan NEW MOON.

Close up buku TWILIGHT.
Kepada yang dah baca keempat-empat novel TWILIGHT ni saya ucapkan tahniah.
Saya belum berjaya lagi..
huhu~
Ok, 4 buku inilah yang saya beli setelah memilih secara tengok pada sinopsis sahaja.
Sinopsis best sahaja saya grab.
Disebabkan gaji tak masuk lagi time tu makan kaedah SWAP telah digunakan.
huhu~
Terbang gak la RM100++.

Nak tahu kenapa saya beriya nak beli kat gerai PTS.
Sebab paling utama ialah saya dapat 25% discount (SMS from Maxis)..
Kalau rate biasa 15% untuk bukan student (macam saya) dan 30% untuk student.
Kira jimat lebih la kan =)

p/s : sedang gigih nak habiskan novel remaja Chronical 301 Semester 1 tu. Quite interesting juga la kan novel tu so far.

8 comments:

angahfarah said...

salam..wah..borong buku nmpk..da leh geng cam abg khai ler..sekali beli..berbakul2..haha~ aku yg x lart nk baca..
x cari buku syahadah gadis ateis ker?

noorafzan.blogspot.com said...

salam farah..
tak jumpa la farah..
ramai sangat umat..
huhu~

Nadiene said...

cantik watermark, hehehe

Aida Effarina said...

karipap2 cinta! x abes baca lagi. chronical 301 sem 1 tu mcm best je.. bout what eh?

tak tahu pula sis pun kaki novel mcm sy gak.. :D

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
cantik kan..
thanks to cikmin..
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

Aida..
cite pasal kehidupan 4 orang student first semester..
syok jugaklah layan..
ehehe~

zhrhtoodem said...

ooo tak tau pun ade off tuh
pergi pesta buku arituh pun round2
ada buku best terus rembat
hehehehehe

aishahumairah said...

salam...
g gk ari sabtu tu,,tp mmg seramai2 umat,,cm ada buku free..hihi

xsmpat nk cari2,,beli yg sempat cpai je..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics