Followers

Friday, April 9, 2010

Minyak Gosok from Cikmin udah diterima~

Minggu lepas saya ada buat entry pasal pencarian Minyak Gosok Cap Menara.
So, Cikmin telah menawarkan khidmat bakti mengirimkan saya 5 botol minyak gosok ni dengan bayaran pos RM3.50 (kos untuk setem) dan juga RM30 (Harga bersih minyak gosok)..

Hari Selasa lepas, parcel ni pun di terima.
Alhamdulillah, tentu mak saya gembira.

Memang cikmin balut kemas sebab saya minta dia pos biasa je.
Kena bungkus elok supaya tak rosak isinya.

Taraaa...minyak Gosok Cap Menara 5 botol.
Bekalan untuk berapa tahun agaknya.
haha~
Mak saya begitu teruja untuk bau minyak tersebut.
Maaf saya terpaksa censored kan dengan color hitam kat bahagian kepala sebab masa ini mak tak pakai tudung.

Minyak gosok ni sebenarnya boleh didapati di pasaran terbuka tapi kat area KL susah nak jumpa.
Dulu ayah saya beli kat Terengganu.
Minyak gosok ni memang elok dan baunyapun wangi.(naklumlah bau serai.)

To Cikmin,
Thanks ye sebab sudi tolong saya. =)

7 comments:

myQza said...

cik min duduk mana?

ak pernah dengar lah minyak ni..

boleh jadi agen minyak urut cik min ni

Cikmin said...

wakakak ko ni tedi..sabo je cikmin tau..minyak tu makcik sebelah rumah my mum yg agen nya..beli rege sebotol rm6 sikit pun dia tak kurang tau.tu pun kos beli kertas minyak tu pun tak kira..hahaha..amal jariah je tu.. :)

www.cikmin.com

soffya cik bulan said...

bagusnya...kan indah persahabatan ni walalu dalam alam maya kan..

salam kenal ye dari saya...:)

noorafzan.blogspot.com said...

si tedi..
haha~
sorilah cikmin..terpromote lak kat sini..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

faheem jr aka cikmin..
sayapun terfikir juga...
thanks ye cikmin.
halalkan kos masa dan tenaga tuk bungkus barang tu dan juga kertas munyak tu juga ye..=)
sayang cikmin..

noorafzan.blogspot.com said...

soffya..
tu la.
sahabat bloggers baik2 belaka.

salam kenal..=)

Ummihaini said...

macamana nak order?

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics