Followers

Tuesday, April 13, 2010

Alhamdulillah..mendapat sambutan juga Giveaway saya~

Saya nak mengucapkan terima kasih kepada sahabat2 yang join Giveaway sambil2 menghebah-hebahkan kepada blogger yang lain.
Saya amat menghargainya.
Hari ni saya dah pun berumur 25 tahun 1 hari.
Dan sehingga malam ini ada 16 peserta dah join giveaway saya.

InsyaAllah, jika penyertaan menggalakkan, saya akan tambah hadiah.
Mungkin lebih dari seorang yang akan menerima giveaway ini.
Ini bergantung kepada berapa ramai yang join.

Kepada yang belum join giveaway simple ni, anda masih lagi ada peluang.
Sebab giveaway ini hanya akan di tutup pada 25hb April 2010 nanti.
Cepat hantar penyertaan anda =)

Oh ya..
Setiap hari jika ada kelapangan saya akan update list peserta yang join giveaway saya ni di sidebar kanan blog saya ini.
Kalau nama anda tak tersenarai, sila inform ye untuk saya buat semakan.
mungkin terlepas pandang..=)

5 comments:

Jard The Great said...

erk! hehehe.. nnt ku usha

AtieAbid said...

aku number 4 tu..mana tau lucky number ke...hehhe..

noorafzan.blogspot.com said...

Jard..
ok, usyar k..
senang je giveaway nye..
petik jari je dah siap..
haha~

noorafzan.blogspot.com said...

Atie..
haha..
doa2 banyak2 yea..
=)

Unknown said...

syu yg ke-7..
hrp2 bertuah la..
he3..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics