Followers

Wednesday, April 14, 2010

Semalam 16 hari ni dah 28..=)

Alhamdulillah, giveaway saya ini dapat sambutan menggalakkan pula.
Baru 2 hari dah 27 28 penyertaan.
mngkagumkan..
Mungkin sebab giveaway saya ni mudah untuk disertai.
Tu yang berduyun tu.
Tak pun mungkin juga kerana hadiah yang saya tawarkan itu menarik.
Saya tahu ramai bloggers yang hobinya membaca novel.=)

InsyaAllah, kalau penyertaan meningkat ke satu tahap, saya akan tambah satu atau dua lagi cabutan.
So, bukan 1 JE PEMENANG NANTI. TAPI 2 ATAU 3 PEMENANG DICARI.
Tapi seperti yang saya katakan, ia depends kepada jumlah penyertaan.

Jadi ,apa lagi ditunggu.
Kepada yang belum join, silalah join giveaway sulong saya ini.
Klik sahaja SINI atau rujuk sticky entry saya di blog ini..=)
Sempat lagi sebab 25hb April baru tamat. =)

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics