Followers

Wednesday, March 31, 2010

Hadiah Misteri From Cikmin tersayang..=)

Saya pernah umumkan kebertuahan saya mendapatkan number 55555 (jackpot Cikmin)
dalam ENTRY NI..
Rasa bertuah sangat dan saya tertunggu-tunggu juga hadiah apa sebab masa itu Cikmin masih berada di kampung halaman bercuti..
Maklumlah masa tu cuti sekolah seminggu.

Minggu lepas Cikmin dah revealkan hadiah tu..
Dengan bangganya saya nak share la kan ape hadiahnya...
Cuba tengok gambor2 di bawah ni..



Ada nampak something tak?
Kalau tak nampak tu cubalah tengok balik cerita Nujum Pak Belalang..
Haaa..~
takut tak..?
Ni percubaan pertama. Jadi, memang amat2lah tak lawa.

Yup, Cikmin bagi hadiah misteri..berupa watermark@cop jempol versi hitam/putih.
Lepas ni setiap gambar dalam entry saya mesti pasang watermark ini..
Saya amat teruja sebab sebelum ni gambar2 saya semua takde copyrighted.
So, mungkin lepas ini saya akan melancarkan serangan ke atas picta2 lama tuk letak cop SIRIM nih..
haha~

Dalam email, Cikmin sertakan tutorial cara memasang watermark di link ini http://kasehabadi.blogspot.com/2010/01/tutorial-meletakkan-watermark-dgn.html
.Terima kasih ye sebab memang saya zero knowledge pasal watermark nih..=)

Lagi satu pesanan penting daripada Cikmin, kata designer watermark ni,saya punya ada copyright..tahun depan kalau nak tukar tahun kena habaq mai kat dia la di sini



Apapun, terima kasih Cikmin.
Sweet sangat hadiah ni..=)

14 comments:

Nur Suaidah Bachok said...

wahhhhh...sweet nye!! ;D

Iznie said...

wow.....comey jep...hee
salam kenal... :D

noorafzan.blogspot.com said...

suaidah..
hehe..thanks ye..=)

noorafzan.blogspot.com said...

iznie..
salam kenal..=)

MyaFiza said...

waaahhh...cantiknyer...=)

noorafzan.blogspot.com said...

mana yang cantik..
gambor ke watermark..
eheh~

Nadd said...

waaa...
bestnye..
cantknye la watermark tu..
huhu..

Cikmin said...

salam noor afzan..baru cikmin perasan..55555 dah reveal pada 20hb mac lagi..huhuhu..cuma adiah je tak reveal lagi masa tu..noor pun ada tinggal komen tu ha..heheheh.Semalam terus terkejut bila noor tggl komen kata tak reveal lagi..sepantas kilat cikmin buat tau.. :)

http://kasehabadi.blogspot.com/2010/03/nak-update-tapi-letih.html

AtieAbid said...

cantek pulak kan..nak belajar wat sendiri la cam nie..eheh..

elwenes said...

hai! wah oh kinabalu! best

noorafzan.blogspot.com said...

faheem jr aka cikmin..
takpe kak.
biasa la kelam kabut kan ms tuh..
saya ingat akak terlupa..
sebab takde pun lam senarai tuh.
=)

pepun..
hadiahnya best..
saya sukeee...

noorafzan.blogspot.com said...

Nadd..
ooo..
thanks dear..
gigih pergi lawat blog cikmin tiap2 hari.
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

Atie..
oo..pandai ke nak buat..?
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

wanes..
yup, puncak kinabalu.
pnadai2...=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics