Followers

Friday, March 26, 2010

Mana nak cari minyak ini yea..?

Beberapa hari lepas, ayah saya ada guna minyak gosok ini.
Ayah saya memang dah lama beli minyak gosok ini sampaikan lupa kat mana dia beli.
Lagipun jarang guna so lambatlah habisnya...
Ayah saya sekarang rajin berkebun..
So, minyak ni diguna untuk urut badan dia hilangkan lenguh2..

Tup2, kucing kesayangan kami dah langgar masa penutup masih terbuka.
Apa lagi tumpahlah isinya sampai dah tinggal sikit sahaja ..
Alkisahnya, Kenalah dapatkan yang baru kan..

Idea mak saya datang tuk snap2 je picta botol tu guna kamera henset saya yang cikai ni..
Supaya senang nak rujuk kalau nak beli kat kedai..
Geliga gak mak saya kan..
Hasilnya..
Aduh..blurr gilos..
nampak ke tulisan2 tuh..?
Nampak tak isi dalam botol tu dah hampir habis.

tak apalah janji ada nampak rupa bentuknya kan..
Mulai esok kena buat misi mencari minyak ni kat kedai2..
Kalau ada rezeki jumpalah..=)

4 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics