Followers

Monday, January 18, 2010

Nak tahu kenapa nuffnang earnings tak naik2...even unique visitors tinggi?

Saya tahu ramai rasa pelik..
Malah ada juga yang rasa earning yang dihasilkan tak setimpal..
Rasa macam ramai yang klik2 tapi kenapa sikit sahaja naik?
haaa..

Sayapun salah seorang yang pelik juga..
Ada 2,3 blog yang claim one of the biggest factor ialah rakan2 yang klik2 tuh, tak sabar2 nak tutup tab iklan sebelum ia loading sepenuhnya..
Kepada nuffnangers yang tidak tahu, tindakan itu mungin akan menyebabkan maklumat yang sepatutnya tidak sampai ke pihak nuffnang..
Dan menyebabkan usaha anda nak jana pendapatan untuk blog tersebut sia-sia..
(Minta maaf sebab sayapun tak berapa ingat blog mana yang menjelaskan pasal ni..)

Sayapun try check kat statcounters di ruangan visits length..
Hasilnya amat mengejutkan..
haa..sila check sendiri ye..

tapi, statcounters ni sedir claim yang statistic nih tak berapa accurate..
Harap2 ianya mmg tak accurate..

Apapun, saya amat2 hargai..
Anda dah bantu tambah traffic saya..=)
mungkin time 218 visitors ni mai blog, iklan semua tidur..
tu yang keluar cepat2 itu..
takpun, mungkin juga sebab blog saya berat and lambat loading menyebabkan ada blogger yang malas nak tunggu loading, terus keluar cepat2...
takpun, mungkin juga sebab entry saya tak best, terus keluar awal..
huhu~

50 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics