Followers

Saturday, January 9, 2010

Malang itu tidak berbau..kemalangan?..berhati-hatilah selalu..

pic credit to http://luaqdomeezplanade.blogspot.com/

Semalam pagi saya dapat information..
Kereta terbalik di highway berhampiran TESCO..

Alhamdulillah sebab saya tak ada di tempat kejadian..
Saya melalui tempat itu lebih awal daripada masa kejadian..

Apa yang saya nak highlight, memang kat area tu accident hot spot..
Kadang2 saya balik dari kerja, ada sahaja accident di kawasan tersebut..
Mungkinkah kawasan itu kawasan 'bahaya'..?

Bulan lepas siap ada 2 accident di tempat itu sekaligus..
(jarak antara dua accident hanya beberapa meter)..
Memang kena lebih berhati2 bila melalui kawsan itu..

Tapi, sebenarnya..
Di mana ada jalan raya..
Si situ ada kenderaan..
Di mana ada kenderaan bergerak..
Di situ ada kebarangkalian untuk accident..
So, pepun, berhati-hatilah sepanjang masa...
Walau di jalan mana anda berada..=)

4 comments:

intan izani said...

betul2
zaman skrg mmg naik kete kene mengucap dulu
tak tau ape akan jadi

klik nippon 1

misz benida said...

b4 drive bca ayt qursi..bgi aku tu ayt pelindung..kdg2 bnyak xcdnt kt tmpat sme,tpi phk trbabit cm xde initiative len tuk elak bnda tu.

noorafzan.blogspot.com said...

intan izani..
tu la..
saya pula memang selawat dulu la banyak2..

noorafzan.blogspot.com said...

misz benida..

Itu memang dah jadi kemestian..
memang senantiasa di baca..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics