Followers

Monday, January 25, 2010

kenapa eden tak tahu ye Farid Kamil bercinta dengan Diana Danielle?

Haiishh..
Bila pergi blogwalking, terjumpa entry psal pergi genting kat blog insan tinggi zack..
Memang agak tinggipun minah ni..176cm..167cm...
Dia cerita pasal trip to Genting..
Tiba ada gambar Farid Kamil dalam itu..
Lepas itu siap ada link tuk tahu siapa GF dia..
Bila godek2 link tu rupanya Cik Diana Danielle..

Lepas itu, saya teruslah google search..
Cari apa2 news yang mungkin saya tertinggal..
Memula saya tengok ada link beautifulnara cerita pasal hubungan dorang( tapi gosip sahaja..)..
Tapi cerita tu dah lama beb..
Bulan Jun tahun 2009..
Dalam berita harian pun ada..di ruang teropong bersama zubir..(pun gosip gak..)
Lepas itu adalah yang korek2 rahsia tapi tak dapat dek non..
Terjah sini untuk baca. Yang ini bulan Oct 2009..

Tapi, pelik juga sebab gosip pasal mereka bercinta ni cuma panas masa itu sahaja..
Iaitu masa Diana masih dalam kem PLKN..
Lepas itu dah tak ada gosip ni..
Senyap sahaja..
Pelik jugalah..
Betul ke mereka bercinta sebenarnya ini?
Kenapa semua tak tahu...
ataupun hanya saya sahaja yang tak tahu nih.?
(ketinggalan zaman betullah saya ni)..

p/s : aik, kenapa blog saya ini jadi ruang gosip artis pula ni..? haiya~takpe sekali sekala..hehe =)

6 comments:

Didi Nadhirah said...

sekali sekala jadi ruangan gosip artis hehehehe

nisa j ramli said...

ahaaaa.. ade gosip2 kat sinih???? suke3!!! ahaksss...

noorafzan.blogspot.com said...

didi..
hehe..
mmg curious nk tahu..
tu yg kuar kat blog..

noorafzan.blogspot.com said...

nisa..

oo..suke ek?
awakpun x tahu psl ni mcm saya ke?

MizShuai said...

ooo..ye ke..bkan dengan lisa ke? hehee....gossip saya petang hari ni

noorafzan.blogspot.com said...

itulah..
ada gak dgr gosip deme..
rapi katanya bukanlah..
lisa sendiri buat pengakuan die takde pape ngan farid..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics